{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Synes i osse at det hele strammer... {{forumTopicSubject}}

Ja nu synes jeg her i nogle dage at det har strammet rigtig meget fra siden at maven og ind mod stykket mod skamben og navle, som der ikke rigtig er mere plads eller skind at strække ud af.... er jeg den eneste der synes at maven ikke kan give sig mere eller hvordan har i andre det??

Synes da bestemt at det er hyggeligt at være gravid, men det er osse dejligt at det er ved at være ved enden....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Synes i osse at det hele strammer...
  • #2   13. maj 2009 Ja min lillemand er i hvert fald meget aktiv, næsten hele dagen og har mange plukveer i de her dage.... Jeg er 36 henne imorgen, så vi ligger helt pænt op ad hinanden.... Imorgen/idag er der 3 uger til mit kejsersnit... glæder mig helt vild.....
    Vasker babytøj og flytter alle tingene rundt hele tiden, bare for at gøre et eller andet.... det er bare så svært at vente... osse fordi det hele jo ikke bliver nemmere når man stadig vokser som en hel hval..... pyha...


  • #3   13. maj 2009 Synes også det begynder at blive noget strenge!

    Har mange plukveer og får også nogle slemme jag ned mod skambenet. Så gåture med hunden foregår nu i pensionsittempo (hvilket han absolut ikke er tilfreds med) og må stoppe op engang imellem og trække vejret dybt ned i maven og puste langsomt ud - tror folk tænker "hold da op, burde hun ikke smutte en tur på sygehuset, inden den baby popper ud her midt på vejen!" smiley

    Babyen er meget livlig og jeg tror ikke rigtig den har fundet ud af at pladsen faktisk ikke er til alt det gymnastik smiley

    Meeen, når nu jeg lige har brokket mig lidt her, så synes jeg egentlig at jeg har det rigtig godt og føler mig heldig over ikke at være mere besværet! Har trods alt også kun 8 ekstra kilo at slæbe rundt på...


Kommentér på:
Synes i osse at det hele strammer...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce