Ex - kæresten . {{forumTopicSubject}}
Jeg flyttede fra min ex da jeg var 4 mdr henne . Vi har ikke snakket meget sammen , da han hurtigt fik en ny kæreste . Det har jeg taget pænt og det var egentlig en lettelse et eller andet sted .
Vi blev enige om , da vi stadig var sammen , at vores datter skal hedde Filippa . Efter ikke at have snakket sammen i 14 dage , skriver han lige pludselig at han synes det er et heste navn og at Victoria er meget bedre . Efter længere diskution skriver jeg , at det kommer hun nu altså til at hedde . Jeg har også fortalt ham at jeg ikke vil have ham med til fødslen , hvilket han blev sur over .
Jeg bliver bare sådan i tvivl om jeg er "streng" ? Det synes jeg ikke selv jeg er . Hmm . Er der andre der også har problemer med ex kæresten ?
Jeg føler bare at han prøver at gøre mig i dårligt humør hele tiden . .
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 328
Du har den fulde ret til at bestemme hvad jeres barn skal hedde, idet barnet har bopæl hos dig.
Vi har fået et venskab, min ex og jeg. Det arbejdede jeg virkelig efter og det gør han også.
Jeg har hele tiden sagt til ham, at jeg ikke vil gøre noget hverken for hans eller min skyld, alt handler om hvad der er bedst for lillepigen.
Jeg var så heldig, at han godt ku li det navn jeg valgte. Jeg svævede mellem Nikoline, Filippa og Signe. Og han ku li dem alle.
Min ex kommer også med til fødslen, synes gerne jeg vil unde ham den store oplevelse. Men syns det vigtigt, at man selv føler sig godt tilpas ved hans tilstedeværelse. Så hvis du ikke vil ha ham med, så syns jeg du ska holde fast i det. Man ligger jo sådan set i en meget privat og blottet situation og desuden gennemgår man noget, som man kun vil dele med nogen specielle personer.
Jeg synes ikke du er streng og jeg syns han er en idiot, hvis han bevidst prøver at skabe ballade mellem jer. Han burde støtte dig, når du går alene og er gravid.
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 96 Svar: 850
1. I har været enige om navnet Filippa, så det må du jo bare sige, at I har valgt navnet i fællesskab.
2. Til selve fødslen skal du tænke på dig selv og ikke ham. Det er et kæmpe arbejde med massere af følelser du skal igennem der. Og hvis I ikke har det "perfekt" sammen, så vil du bruge for mange kræfter på ham i stedet på dig, din krop og den lille der er på vej ud af dig. Det må han bare forstå. Hvis det endelig er, så kan han vente ude på fødegangen og komme ind når fødslen er overstået.
Ex - kæresten .
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside