{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.706 visninger | Oprettet:

Puha sikke en omgang.. {{forumTopicSubject}}

Vil bare lige berette jer lidt om min seneste uge med skræk og mange mange smerter.. onsdag den 2 sept. blir jeg dårlig om morgenen kl 02.00 jeg ringer til fødegangen og beskriver min smerter de sier der er veer og jeg kommer ind og får en kurve viser sig dog det íkke er veer men efter indlæggelse en masse blodprøver, urinprøver og besøg af overlæger og læger at det er en blindtarms betændelse hmm en månede før termin.. jeg skal så skannes for at finde den skide tarm i forhold til baby, de ligger mig i fuld narkose og skærer mig op og fjerner en meget betændt blintarm som var få dage fra at springe, efter narkosen fårr jeg veer 2 gange men dem får vi stoppet puha.... så begynder jeg at få det bedre for bare at få det skidt igen, de åbner såret vor efter jeg kan mærke varmt klam væske glide ned af mig hmm det var så lige betændelse og alt muligt, derefter kom bedringen også komm jeg hjem i dag;-) Nu håber jeg så bare at babyen blir derinde i nogen tid så jeg kan nå at hele ordentligt for de ar syet mig sammen 5 steder invendigt og efterladt et ar på maven som er 15 cm. nu har jeg hjemme sygeplejeske på og skal have piller til de nåste 10 dage.. lang lang beretning men havde brug for at komme af med det...
Knus fra Sabrina..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha sikke en omgang..
Kommentér på:
Puha sikke en omgang..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce