1.074 visninger
|
Oprettet:
Hva så tøser og jeres skønne børn? {{forumTopicSubject}}
Puha hvor tiden går stærkt
Hvordan går det med jeres små?
Fortæl ALT hvad i har lyst til
Og så vil jeg da også gerne høre hvordan det går med jer, hvordan er det at være mor ovs
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 13 Svar: 418
vi startede grød, da marius var fem måneder ca.. et langt helvede viste det sig.. han fik mega ondt i maven, det blev bare værre og værre.. det toppede med fire dage, hvor han skulle ammes hver halvanden-anden time hele natte, og om dagen ku han max sove et kvarter af gangen, inden jeg skulle køre med barnevognen, vugge eller lignende...
stoppede så med grøden, men tænkte, jeg fortsatte med lidt vælling om aftenen, når vi nu alligevel var i gang.. det duede heller ikk.. så nu er vi tilbage på ren babs:-) efter tre dage uden andet er han nu tilbage til normal... SÅ SKØNT:-) har en super glad sprælsk dreng, som vil lege og er nem at putte igen...
min sp mente, det måske var pga mme, eller at han bare skal have en meget langsom opstart... det havde han også fået, men altså så endnu langsommere.. så nu er der ingen mad de næste fjorten dage, så starter jeg så småt igen..
mht at være mor, så er det dejligt:-) men også hårdt.. har også en pige på 20 måneder, så der er rigeligt at se til.. de får mere og mere glæde af hinanden, det er bare super dejligt at se og gør det hele slidet værd:-) for med to så små børn er der en dælme mange praktiske ting:-)
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 859
her går det os godt
celine begyndte på grød da hun var 4 måneder... nu er hun 6 måneder og får det samme mad som os andre,,,
hun er bare en livsnyder og har det super godt...
hun vejer nu ca. 8 kilo og er 72 lang.
hun skal starte i dagpleje d. 1 feb. det skal nok blive spændene.
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 67 Svar: 457
Vi startede med grød da hun var 4 mdr og det har fungeret fra starten af uden mavekneb mm .. Hun sidder selv og sover natten igennem ..
Hun er endelig kommet op på en passende vægt og vejer nu 7,1kg og er 65 lang .. hun blir 6mdr den 18 november
dejligt at hører at i os har det godt ...
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Katja fyldte 5 måneder i mandags, og var den dag til 5 måneders undersøgelse, og var bare i tio top form
Hun har dog lidt problemer med rødme på halsen, men er i behandling for det
SIdst SP'en var her blev hun målt til 68 cm og 7,8 kg, hvilket betyder hun nu har overhavet en dreng i mødregruppen der er 2 måneder ældre end hende *g*
Hun spiser gulerodsmos, og har så småt forstået det med skeen, så jeg vil gå over og putte noget kartoffel i også
Hun er begyndt at trille begge veje, men det er ikek altid hun lige husker at hun kan trille fra mave til ryg igen, så skriger hun bare *g*
Hun skal starte i DP i næste måned (d. 16.) så det glæder jeg mig til
Frk Gaarsdal * - Hvad er hun opereret for (hvis jeg må spøærge :))
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 102 Svar: 426
Kasper trives og er stadig en meget nem og rolig dreng...
Han vejer nu 10 kg og måler 74 cm, så en stor dreng
Han sidder selv og drøner rundt i en gå-stol...og tager hvad han kan få fat på... det går alt for hurtigt med de blir store.. han blir 6 mdr her d 12 nov...
Han har haft tegn på tænder i 2 måneder, men de er endnu ik kommet frem endnu...
Han får stadig problemer med maven indimellem og må på movicol for at holde gang i den, men han spiser også rigtig meget... grød til morgen, frugt i løbet af dagen.. så kartofler med grøntsager til aften og igen grød til senge tid.. plus det får han 5-6 flasker i løbet af dagen... så han er meget glad for mad.. vi skal snart prøve med lidt kød, så det blir spændende..
Han har desværre fået konstateret astmatisk bronkitis og får medincin ( inhalator) 2 gange dagligt.
okt 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 323
Hva så tøser og jeres skønne børn?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside