{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.220 visninger | Oprettet:

Tid til ny update {{forumTopicSubject}}

Hej alle januar tøser..
Nu er det vidst på tide med en ny update omkring hvordan det går os alle sammen,,

Herhjemme går det ganske fint, lillepigen har sat sig fast nu, og maven synker på fuldskrue, var til jm i fredags hvor hun blev skønnet til at veje 2250g. Der er efterhånden også styr på alle baby tingene, nu skal vi bare have forvandlet værelset fra noget som kun al-qeuda vil vedkende sig, til et rigtig fint børneværelse smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tid til ny update
  • #1   1. dec 2009 ej det lyder rigtig godt for jer smiley

    jeg var lige til lægen her i dag fordi jeg havde store smerter i mit haleben og hun sagde at hvis jeg ikke passede på ville jeg få bækkenløsning. så nu sidder jeg her og skal ringe til både fysioterapeut og skole.
    men ellers har min lille basse det godt, han er aktiv og roder rundt i maven. sidst jeg var til jm fik jeg af vide at han ligger med hovedet ned ad smiley


  • #2   1. dec 2009 Hej tøser smiley
    Her går det fint smiley Var til JM i torsdag hvor jeg fik at vide at hun endelig har vendt sig rigtigt smiley Nu har jeg dog ret ondt i bækkenet, det føles som om hun ligger og prikker med en tyk nål ned mellem benene på mig.. Og så sparkene på ribbenene .. Great! Men sådan er det.. Der er jo ik så længe igen.
    Min mave er endelig begyndt at vokse, og det er skønt smiley
    Har lige fået købt det sidste til Bellapigen, så nu mangler jeg kun bleer, det køber jeg i rema1000 på lørdag smiley

    Glæder mig satme, nu er der ikke længe igen smiley

    Malene G- hvornår har du termin?


  • #3   1. dec 2009 Isaa: Jeg har termin D. 6 januar smiley

Kommentér på:
Tid til ny update

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce