{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jubii ny tid
  • #1   30. okt 2010 da vi var igennem udredning,
    første møde var for at hilse osv, det endte dog med lægen tog jessica med ind i deres Lege/test rum da vi ellers ikke kunne få en samtale uden problemer, det endte så med lægen havde set rigeligt, hvor det var meningen de først skulle ha haft hende ind i efterfølgende møde i det rum.
    nogen børn kommer de så og ser i børnehave/skole/sfo og så laver man nogen skemaer i hjemmet og der hvor barnet nu er som de efterfølgende skal have hver gang man kommer til tjek.
    vi havde dem ikke ude og se i børnehaven da de ikke var i tvivl efter først "møde" med jessica i det rum men de fleste skal tager de ud og besøger..

    puha det lyder total forvirrende håber du forstår ellers må du meget gerne sige det så jeg kan prøve at skrive det anderledes..


  • #2   30. okt 2010 ÅRR håber ikke de skal ud i den nye børnehave for de modarbejder mig meget syndes jeg.. lige meget hvad jeg og den gamle børnehave siger her den nye en anden mening

  • #3   30. okt 2010 nu skal de til at starte med obsevere ham i børnehaven og så skal børnehaven udfylde et rshd skema mener jeg det hedder (gider ikke lige gå ud og kikke) hvor de skal sætte ring om hvad de mener, vores børnehave modarbejdede også os men man kunne alligevel se på skemaet hun lå i den høje ende. mener de skal ligge under 40 i point.

  • #4   30. okt 2010 okai men de kender han jo ikke men hvis der var noet har leders i den gamle tilbudt og hjælpe os men der er jo også udtagesler fra både børnehade den gamle talepædago pukolo og erko. og os selv

  • #5   31. okt 2010 det kan godt være de vil bruge udtagelserne fra den gamle børnehave samt talepædagoen men de kan ikke udfylde det skema de ønsker det tror jeg ihvertifald ikke men man ved jo aldrig..

  • #6   31. okt 2010 ja nu må vi se..

Kommentér på:
jubii ny tid

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce