{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

:( Snak om at være uheldig :( {{forumTopicSubject}}

Jeg startede min dag ud med at synes alting var HELT forkert... *Kender i det, jeg viste bare dagen idag ville være en rigtig møg dag...
Og jeg fik ret smiley
Noah og jeg kommer godt ud af døren, og vi snakker og hygger som vi altid gør på vej mod dagplejemoren.

Noah er i gæstedagpleje i denne uge, og der hvor han er nu er der en trappe.

Nå men, vi kommer så ned, og jeg får afleveret Noah, han har som sædvanligt ikke tid til at sige farvel til sin mor, for nu skal der bare leges...
Jeg siger så pænt farvel, og går ud af døren.. jeg når lige at træde et eller 2 trin ned, da jeg bare kan mærke benene forsvinder under mig, også ligger jeg ellers for enden af trappen.
pis pis og møg rent ud sagt.. jeg er gledet i hvert fald 8 trin på en sten trappe... Jeg ringer derefter til min kæreste lidt muggen, og rimeligt øm over det hele, inkl min mave.
Jeg ringer derefter til min mor, stadigvæk stortudende, og hun siger jeg skal skynde mig og ringe til min far da han er sygemeldt idag med influenza, og derfor kan køre mig hvor jeg vil hen..

Jeg ringer så til ham, og han skynder sig hvad han kan for at hente mig, og kan køre mig så på skadestuen.

Der er heldigvis (indtil videre) ikke sket andet end jeg har slået mig godt og grundigt... men nu er det op til skæbnen om jeg taber barnet eller ej... smiley så de næste 2 dage skal jeg forholde mig så meget i ro som muligt, og hvis jeg får krampe lign smerter i underlivet, eller hvis jeg så meget som bare pletbløder en dråbe skal jeg tage kontakt til egen læge og bede om en akut henvendelse til gynækologen, ellers skal jeg bare komme direkte på skadestuen...

Pyyyha, jeg har det godt nok ikke særlig godt.. håber bare ikke der sker mere end jeg har ondt alle vegne...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  :( Snak om at være uheldig :(
Kommentér på:
:( Snak om at være uheldig :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce