{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hej og tak..
  • #1   4. jul 2010 mathias har heller ike dirknose. men har mange tegn til det. og har brug for og snakke med nogen der har samemn problemer som en selv

• #2   4. jul 2010 Line har så LIGE i maj fået diagnose men har ellers ikke haft det i 2 år hvor vi som forældre har kæmpet for at overbevise systemet om at vi havde ret...
    jeg synes i har ligeså meget ret til at være her da i har tvivlen ....
    mit råd er altid... lyt til jer selv.. følg jeres hjerte lad ikke andre afgøre for jer hvordan i mener jeres barn er !

så velkommen og tak fordi jeg osse måtte være med.... synes det er dejligt man kan dele lidt erfaringer og sammenligne lidt....

• #3   4. jul 2010 ja jeg syndes jeg manglert nogen og skrive med.

• #4   4. jul 2010 man føler sig meget alene ... så det er rart at kunne dele det med andre der forstår hvad man mener og tænker..

• #5   4. jul 2010 ja det er det. jeg er sku ved og gå ud af mit gode skind. vi prøver så vidt det muligt og være meget ude der fungere han best

• #6   4. jul 2010 ja osse her....

huk altid at rose ham for de gode ting... masser af selvtillid ....

• #7   4. jul 2010 ja det prøver jeg også så vidt muligt og fortæller ham meget tit jeg elsker han

• #8   4. jul 2010 ja det er en hhård kamp for kom lige i tanke om min mand er jo først blevet udredet for 3 år siden som voksen da han en dag han var til lægen så siger hun er sigr du nogen siden blevet udredet for damp for tror alså du har det så han fik en henvisning til pyskoiater og det viser sig han har det i svær grad og da vi fortæller hans mor det siger hun gud hvor er jeg lettet for har mange gange da du var lille været til mange læger med dig for jeg var sikker på der var noget galt med dig for du havde ikk de samme stop klodser som andre mennesker har har oz været et sted hvor du fik sat ledninger på hovdet og de sagde alle sammen der var ikk noget galt så den mistanke jeg har haft altid viser sig jo a være rigtigt.. så derfor har vi allerde mens line lå i mave sagt de ska være opmærksomme så hun ikk ska gå et helt liv uden den rette hjælp..

Kommentér på:
hej og tak..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce