{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fast rytme
  • #1   26. sep 2010 Hej piger. !
    Celine er lige blevet 4 mdr igår og vi har nogle faste rytmer. smiley !
    Vi putter hende mellem 18.30 - 19.00 kommer helt an på hvor træt hun er, vågner omkring 4.30 - 5.00 hvor hun får lidt bryst, står op kl 7. 11 og får risgrød til morgenmad og en tår mælk hvis hun vil, sover igen omkring 9.30 - 10.00 og vågner omkring kl 11.30 - 12.00 igen, får bryst, kl 17.15 -17.30 får hun aftensmad kartoffelmos med gulerod og broccoli, og så hygger vi lidt inden hun skal i seng igen smiley !!

• #2   26. sep 2010 Jo de må gerne få kartoffelmos der er intet der, og min sp har helle ikke sagt noget om det. Har også en rigtig god bog som hedder: " Det rene barnemad" som fortæller hvad man må give de små fra alder 4-6 mdr osv. Gode opskrifter og det hele smiley !!!

• #3   26. sep 2010 Nåh, tja så forskellige er de smiley haah! Jamen Celine har ingen mave- problemer overhoved så det kan hun sagtens klare! Og hvis jeg ville fjerne hendes aftensmad så ville hun dø, ;p hun ELSKER bare det kartoffelmos smiley

• #4   26. sep 2010 Jo bare godt med mælken i grøden smiley !! står og ammer hver morgen/aften i hendes grød, det går nu stærkt og nemt smiley !! Ja, man skal også helt klart øre hvad man har det bedst med smiley

• #7   26. sep 2010 de må hellere end gerne få kartoffel fra de er 4 mdr og der er faktisk meget de få så som pastinak osv, det skulle os være meget mildt.

Caroline elsker grød fra nestle men det dufter af kage og nu kan jeg ikke få hende til at spise ret meget andet, tror hun er lidt for vildt med det søde stads fra nestle hehe

• #9   27. sep 2010 hmm måske det er dumt og gi dem de sukker stads fra starten :o) jeg har forsøgt og lave grød af alm rismel men jeg synes godt nok det er meget grynet og det vil hun heller ikke ha,

• #10   27. sep 2010 junior har haft faste rytmer i snart 2 måneder
    Han står op ved 8 tiden får en flaske ved 10-10.30 sover han 1-2 timer, så får han risgrød eller majsgrød. ved 14-14.30 sover han igen 1-2 timer så får han bananmos eller lidt grød og en lille flaske, ved 18 tiden får han risgrød ved 19.30 tiden får han lidt flaske og bliver puttet ved 20 tiden sover så til næste morgen. Han er 5 mdr på torsdag

• #11   27. sep 2010 vi havde så en fast rytmen... men pludselige væk var den og nur er der intet andet en dagen der er fast... overvejer at give ham en flaske til natten... da han er gået fra at spise og sove 5 timer til at spise (samme tid som før) og så vågne 2-4 gange hvernat... tror simpelthent ikke han bliver rigtig mæt til aften... han bliver også fortronsvist ammen stadig får kun lidt mos (har givet det om aftenen men udne ændringer i at han vågner) han er ikke vild med mosen det kommer ud igen det meste...

• #12   27. sep 2010 cecilie: det lyder lidt som hos os det med pludseligt og vågne flere gange om natten. det hjælper lidt med grøden, vi prøvede med vælling i går aftes lige inden hun blev puttet men hun vågnede kl 1 og kl 4.20 hvor kærestens ur ringede herligt for han slukkede den bare og sov videre men det gjorde caroline så bare ikke før kl var 5 og kl 6 vågner min store pige og kommer ind og vækker os for nu ville hun ha pizza, herlig nat :o)

• #13   27. sep 2010 Sabrina: ja det lyder så som vore lørdag...

Kommentér på:
fast rytme

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce