{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.481 visninger | Oprettet:

Mit livs chok! {{forumTopicSubject}}

Jeg fødte jo en dejlig dreng d 5 november og d 9 november kom vi hjem..
d 10 november om eftermiddagen havde jeg lige ammet ham, og ca 15 min efter gylpede han frygtelig meget - først kunne man se det var mælk, men anden gang stod det også ud af næsen og var tykt gulligt slim..

Gik ud for at skifte ham og tage hans temperatur - ingen feber!
Pludselig med et bliver han helt lukket i både mund og næse af tykt slim.. Det i munden skummer lidt, og er klart og sejt, og det i næsen er lidt gult..
Han laver brækreflekser, men kan ikke få vejret!!
Vi går i total panik - jeg frygtede sku at jeg skulle miste ham! Vi skyndte os at ringe 112, og de sendte straks en ambulance ud til os. En ambulance og 2 lægebiler holdte ude ved os 15 min efter - det føltes som en evighed!

Han blev mere og mere slap, så jeg stortudede virkelig og var i syv sind.
Da falk folkene kom, kunne man igen slappe lidt af, for så vidste man han var i trygge hænder!
De sugede slim op af lunger og næse..
Vi blev kørt på sygehuset og skulle observeres natten over.
Heldigvis skete der ikke mere.. Lægen mente at det enten er noget snot han har sunket som skulle op igen, eller også er det rester af forstervandet, som han ikke er kommet af med efter fødslen.. Han kom jo ud ved kejsersnit. Det kan nemlig godt ske de så først kommer af med det knap en uge efter.
En af ambulance mændene fortalte også min mand, at han havde oplevet det samme med deres nyfødte, som også var taget ved kejsersnit. Og det var fostervand..
Så jeg krydser alt hvad jeg kan for at det var en engangsforestilling.. Har ALDRIG været så bange før smiley Og skrækken sidder dybt i mig endnu..
Vi har åben indlæggelse helt til mandag kl 8, hvis noget skulle ske - det er jo dejligt at vide!

Puha trængte lige til at komme ud med det - for også at bearbejde det lidt.. Bare tanken om det får mig stadig til at græde. smiley

Knus Malene og Rasmus 1 uge gammel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mit livs chok!
Kommentér på:
Mit livs chok!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce