{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.113 visninger | Oprettet:

Bliver bekymret {{forumTopicSubject}}

Hvor bliver jeg altså bekymret for min lillemand, når jeg pludselig støder på fotoalbums hvor det pludselig viser sig, at uden jeg ved det, så sidder jeg og ser en død baby.

Faldt lige over et, hvor det var den smukkeste lille dreng, som var fuldendt på alle måder, men som blev kvalt i navlesnoren under fødslen.

Alle har SELVFØLGELIG ret til at være herinde, og jeg synes BESTEMT der skal være plads til de små englebørn. men måske man skulle skrive R.I.P i teksten.

Jeg bliver bare så bekymret og bange, og få flyver tankerne igen.
Hvordan har i andre det med det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bliver bekymret
  • #1   15. dec 2010 Det har jeg også prøvet, og ville også gerne ha været "advaret" inden..

    Jeg bekymret at græde, bliver bange og som du siger meget bekymret.


  • #2   15. dec 2010 Jeg har lige fået et brev fra den pågældende mor.
    Hun har været SÅ SØD og ændre teksten. Det tager jeg sgu hatten af for. For som sagt så har alle ret til at være her...

    men ja man bliver så ked af det, også fordi det bare ikke er fair at de ikke skal leve.


  • #3   15. dec 2010 Respekt herfra.. Tak også fra mig..

  • #4   16. dec 2010 Ja det kunne være fint hvis der i teksen stod R.I.P. For så er man advaret, for ja alle har ret til at være her og synes også det er fint lige at læse dem hvor det desværre ikke går godt. For ellers tror man nemt at det hele bare er så lysserødt og sådan noget ikke kan ske...
    Det eneste jeg ikke bryder mig om, og dette skal ikke tages negativt på nogle måder er at alle de bedst bedømte børn er døde, jeg er ked af det men tror kun de er bedst bedømt fordi de er døde.. ja sorry men det er min mening og det er jo også lidt påfaldende at de første 3-4 børn som er bedst bedømt er døde.


  • #5   16. dec 2010 Altså selvf skal alle ha' lov til at være herinde uden tvivl ..
    Men syntes også bare der er en granse fordi det er jo en baby side ,,

    - Men helt sikkert syntes da også folk herinde skal ha' lov til være her barn eller ej .. Men en advarlse ville sku være meget god --


  • #6   16. dec 2010 Skumtrold. Har haft helt samme tanke. Har undret mig over det flere gange...

    Men det album jeg var faldet over, er rettet nu og den pågældende mor har skrevet til mig. Hun er simpelthen så sød. Fuck hvor er livet uretfærdigt nogen gange...


  • #7   16. dec 2010 ja så også hun lavede et indlæg i forum det var bare så sødt af hende at undskylde..
    Og ja verden er sku bare super uretfærdig for nogle, sådan noget burde bare ikek ske, ingen børn bør forlade denne verden men det er der alligevel nogle der gør desværre..

    Med hensyn til den andet tror jeg at mange give en ekstra høj af melidenhed men synes bare ikke det kan være rigtig for det er jo ikke særlig reaelt..
    Men jeg stemmer slet ikke på nogle kan ikek se hvad det skal gøre godt for.. Plus at jeg er akstrem kresen for hvis jeg skal være ærlig er der ikke ret mange børn her inde jeg synes er søde af udsene..
    Men forventer heller ikek at alle synes lærke er sød og smuk som jeg synes jeg er jo hendes mor hehe =)


  • #8   16. dec 2010 Ja som et ordsprog lyder: En mor synes altid hendes egne børn er de smukkeste i verdenen. Det er der jo nok en del rigtigt i.



  • #9   17. dec 2010 Apropo altid de smukkeste i verden. Så var jeg meget spændt på hvordan de ser ud inden man bliver gravid. Ja nu er jeg så ret tæt på målet, og kan mærke om så min lille Tjalfe kommer ud med mussetænder, flyvøre osv. Så ELSKER jeg ham som tumpe.. Det er jo startet den der overflåd af kærlighed smiler..

    Nu håber jeg ikke at nogle bliver stødt over mussetænder og flyvøre. Det var for overdrivelse fremmer forståelsen..


  • #10   17. dec 2010 Ninna. Hehe. Ja sådan havde jeg det også før jeg blev gravid, og nu er jeg bedøvende ligeglad med hvordan han ser du.
    Og som du skriver så om han har mussetænder og flyvøre betyder ikke en pind. Jeg er jo sikker på at min dreng er den smukkeste i verdenen, ligesom du er sikker på at din er det.



  • #11   17. dec 2010 Jeg får da mixet nutid og datid meget godt.

  • #12   17. dec 2010 hehe ja det ordsprog passer helt perfekt hehe.

  • #13   18. dec 2010 Hva søren ninna. Har du været ude med riven, siden du er blevet frosset?... ;o)

  • #14   18. dec 2010 hehe jeg tænkte lige det samme


  • #15   18. dec 2010 Hun plejer da ellers ikke at være skrab... Gør hun?... ;o)

  • #16   19. dec 2010 hehe nej det tror jeg da ikke, men ved det ikke. Vi må jo spørge når hun ikke er frosset mere..

  • #17   19. dec 2010 Jeg har da også haft tanken om at oprette mit lille englebarn herinde.... men har ikke gjort det (endnu), men et eller andet sted tager jeg det som en selvfølge at folk skal vide, at det er et englebarn.

    Mht. til det med at stemme på folks babyer, så går jeg slet ikke ind for det. Jeg er også på motorcykel galleriet, og der synes jeg det giver mere mening at stemme på folks mc, da folk jo styler den forskellige osv. Jeg tror at grunden til at de bedst bedømte børn er afdøde er at man lægger mere mærke til de usædvanlige historier, det er jo ikke ualmindeligt at nogen får et barn... det er bare mit gæt. Men som sagt synes jeg slet ikke om ideen med at stemme....


  • #18   19. dec 2010 Synes det er en god ide at oprette din lille engel, alle børn har lov at være her også de små engle. og jeg vil da pesrsonligt gerne se et billed eller 2 af din lille dreng.

    Og er helt enig med dig i at det ikek giver mening at spemme på folks børn men at gøre det på biler, motorcykler og andre ting synes jeg er fint.


  • #19   19. dec 2010 Sidse. Synes da også at du skal oprette dit englebarn herinde.
    Jeg vil igen gerne understrege at jeg på ingen måde har noget problem med at de bliver oprettet. Mit eneste problem er at når jeg støde på et album hvor jeg ikke er forberedt på at det er et englebarn, bliver jeg så ked af det. Jeg bliver så overrasket, så jeg ikke kan styre mine følelser, og så begynder alle bekymringerne at komme...


  • #20   19. dec 2010 Heiiiiii piger.. I har været savnet.. Hmmm "lidt" uenig kan man vel godt blive med en anden bruger smiler..

  • #21   19. dec 2010 hehe hvad søren har du rodet dig ud i ??

  • #22   19. dec 2010 Arrrrhhh du ved,- blot en tumpe.... Blev tosset over bruger fyrser mig og så opretter en tråd om hvordan jeg har svinet hende til.. Hvilket ikke er helt sandt.. Måske løb vreden lidt af med mig, dog fortjent.. Men må heller lade det ligge smiler..

  • #23   19. dec 2010 hehe okay det var da også noget mærkelig noget..

  • #24   19. dec 2010 Ninna DOG...Hehe blot en tumpe.
    Men ja dem er vi desværre også udsat for herinde... Men ikke fair at lave en tråd om at du har svinet pågældende til... tsk tsk tsk...


  • #25   20. dec 2010 Tak piger... I er sgu dejlige...

Kommentér på:
Bliver bekymret

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce