{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

ny på siden og i gruppen {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
da jeg er ny herinde ville jeg da lige præsentere mig selv og min familie.
Jeg er 32 år og bor i Maribo hvor jeg bor sammen med min kæreste gennem 11 år Mark. vi har 2 dejlige børn sammen. Lærke fra 19 december 2005 og Elias fra 23 februar 2010.
man kan sige at vi har verdens 2 dejligste upsere. Lærke er lavet på p-piller og lillebror er lavet på hormonspiral.
jeg har en tarmsygdom der hedder morbus crohn og derfor skulle det egentlig helst ha været planlagt hvornår jeg blev gravid da jeg får noget medicin som man ikke må få når man er gravid. men heldigvis er der ikke nogen af mine unger der har tage nogen former for skade.

med Lærke var vi heller ikke så nervøse for der fandt vi meget hurtigt ud af at hun var på vej da jeg kastede op de første 3 måneder.
Men med Elias var vi mere nervøse for det var først da jeg var 3 måneder henne vi fandt ud af at han var på vej.
Jeg gik til lægen fordi jeg var træt af at være træt og fik fik så meddelsenen at jeg var mellem 10 og 12 uger henne. blev sendt til scanning og var 12 uger henne og alt så fint ud.
blev gennem begge graviditeter fulgt tæt pga. min sygdom.

Jeg selv er sygemeldt pga. en arbejdsskade jeg fik for 3½ år siden som stadig mangler at blive færdig udreddet.
jeg slår tit mine folder i blomsterbutikken Morfars Minde som min veninde har så jeg kommer lidt ud. derudover har jeg også arbejdet som fotograf og har mit eget mobile fotostudie hvor jeg er ude og tage billeder af både børn, dyr og voksne. har taget alt fra almindelige portrætfotos til boudoir billeder og bryllupsbilleder.

Mark er også 32 år og arbejder til dagligt som forvalter for vipp warehose.
han er en fantastisk far som arbejder meget men når han så er hjemme er han der 100% for ungerne og mig.

Lærke er 5 år og skal starte i skole til sommer. hun skal gå på reventlov lilleskole da de har nogen rigtig gode værdier og jeg synes der bliver sparet for meget i den offentlige skole til at jeg vil have hende til at gå der.
Lærke spiller håndbold og har gået til dans som hun starter op med igen til sommer. hun elsker at danse og synge og har en fantastisk fantasi. og så er hun en utrolig god storesøster for lillebror.

Elias bliver 1 år her d 23 februar. han elsker også at danse og rokker derudaf lige så snart han hører musik.
han går i dagpleje her i Maribo og er meget glad for at komme ud og lege med de andre børn.
Han elsker mad og er stort set alt spisende og har været det siden han var 10 mdr.
han er meget tæt på at gå selv og har taget de første skridt helt selv og ellers vandrer han rundt om alt og alle.
han er heldigvis ikke helt så hurtig som storesøster der gik selv da hun var 9 mdr.

nå det var lidt om mig og min familie, hvis i har nogen spørgsmål må i endelig sige til

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
ny på siden og i gruppen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce