{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Sygemeldt eller arbejde? {{forumTopicSubject}}

Hej

Hvor mange af jer går hjemme sygemeldt af den ene eller anden grund? Hvor længe har I gjort det?
Eller er I heldige og kan stadigvæk gå på arbejde og fungere som før?

Jeg blev sygemeldt for hmm en måned siden, må det efterhånden være, med bækkenløsning. Føler mig som et halvt menneske fordi jeg ingenting må og har mere eller mindre ondt hele tiden. Jeg skulle ha' gået på barsel den 10 oktober.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sygemeldt eller arbejde?
  • #1   14. sep 2008 jeg går sygemeldt, men blev det allerede inden jeg blev gravid... så har gået hjemme siden marts tror jeg.

jeg blev egentlig sygemeldt med ryggen, men har osse fået andre graviditets gener som gør at jeg ikk kan varetage et fuldtids arbejde

• #2   14. sep 2008 Er også sygemeldt, emn det er af andre grunde end gravidetet.

• #3   16. sep 2008 jeg er også sygemeldt, har jeg også vært inden jeg blev gravid, så har gået hjemme siden feb. af anden grund end gravidetet.

• #4   16. sep 2008 Jeg er gået på 3 ugers ferie inden min barsel starter 5/10, og er glad for at være gået fra allerede nu da det var hårdt på arbejdet som hjemmehjælper med rengøring og pleje af de ældre. Så nu er hunden glad for de mange gåture og at jeg er hjemme hele tiden.

• #6   20. okt 2008 jeg har arbejdet til og med uge 41, og har termin d. 15. dec.
    skal så lige arbejde næste uge pga chefen selv skal på ferie, ellers har jeg valgt og holde resten af min ferie som er 4 uger op til min barsel.
    det blev planlagt ret tidlig efter jeg fik fortalt at jeg var gravid, da jeg arbejder indenfor landbrug, og ikke var interesseret i og arbejde længere end nødvendig da jeg arbejder med medicin hver dag.

var dog inde på arbejds medicinsk til samtale for og finde ud af hvilken medicin jeg evt ikke måtte håndtere, så dette måtte jeg fritages for.

jeg kunne sagtens ha arbejdet endnu, hvis det skulle være, men det var jo ikke til og vide dengang hvordan det ville gå, om jeg kunne blive ved med og holde til det, da der er mange løft og gange gange daglig jeg skulle bukke mig ned og stå fremoverbøjet.

jeg er glad for jeg ikke har holdt mere end en uges ferie i sommer, så har jeg masse af tid til og få styr på det sidste herhjemme nu inden bettemand kommer...

føler aldrig man bliver færdig med og købe til ham, så han kommmer i hvert fald ikke til og mangle noget smiley

Kommentér på:
Sygemeldt eller arbejde?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce