{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.523 visninger | Oprettet:

Hvad så piger :) {{forumTopicSubject}}

Er der nogle af jer der også er ved at gå ud af jeres gode skind, og bare gerne vil have baby ud?

Jeg har det lidt med blandede følelser, vil rigtig gerne snart have ham ud, og nyde ham. Men på den anden side vil jeg også gerne nyde tiden hvor det kun er Simon det drejer sig om.
Hvordan har i det ellers?
Her er der problemer med søvnen om natten, og mit bækken er ikke helt up to date smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad så piger :)
  • Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #1   21. jun 2011 Uha, kender godt førelsen af gerne at vil have h'n ud. Jeg venter lige nu på manden kommer hjem fra havet, forhåblig meget snart.:) Men bare han kommer hjem inden den 5/7 hvor lillepigen skal ud, så går det nok alt sammen.

    I onsdags var jeg til sidste jordmor besøg, det er lidt underligt at det er så tæt på.

    Jeg nyder at det danske sommervejr er lidt ustadigt. For de dage, hvor der bare var varmt, var jeg lige ved at gå til.


  • #2   21. jun 2011 Mentalt er jeg overhovedet ikke desperat.. Der må han gerne vente lidt, jeg er ikke rigtig klar.

    Men fysisk! SÅ vil jeg gerne have ham ud..

    Jeg har bare så ondt hele tiden.. Forleden hjemme hos mine forældre, måtte min mor hjælpe mig med at rejse mig fra toilettet, fordi det gjorde for ondt til at jeg kunne bevæge mig..

    Jeg lever meeeeget højt på "Nu er der kun 21 dage til det hele er slut"..

    Men som det ser ud nu, tvivler jeg på jeg overhovedet går i gang selv.. Ingen slimpropper eller noget som helst.. Det eneste der overhovedet indikerer at jeg skal føde inden for et par uger, er at jeg har riti mange meget tandtrækkende plukveer hele tiden..

    Hvor store er jeres vurderet til?..

    For en uge siden til JM blev Loppen vurderet til 3200-3300 og mon ikke han har taget min. 400 gram på til tirsdag om en uge?.. Min store dreng..


  • #3   21. jun 2011 Jeg er ved at gå helt i koma... er efterhånden så øm i ryggen og bæknet, at jeg på en god dag, kan side ned i 3timer sammenlagt, resten af tiden, må jeg stå eller ligge i sengen...

    Men hver nat drømmer jeg om vores lille pige... er vågnet et par gange ved at jeg har ligger og grædt i søvne, så tror nok li at de sidste hormoner er sprunget ud i mig smiley
    ellers går jeg bare og tripper i løbet af dagen, og glæder mig over at mine plukveer tager så meget til, at jeg til tider ik kan holde min mund, og et kæmpe "av for helvede, baby" ryger ud af mig, til mandens store forskrækkelse..

    jeg var ved JM i sidste uge, hvor hun blev skønnet til 2200gr, så mon ikke vi er omkring de 2500gr nu.


  • #5   25. jun 2011 Jeg har det som Annette, vil gerne ha baby ud, men vil også nyde min sidste tid som mor til selina, og kun selina:) selvom jeg glæder mig vildt til baby kommer.

    Jeg har det skidt, mit bækken knager. Og samle ting op fra gulvet er ikk længere end mulighed, jo med tæerne:) Minmave er så stor, alle har troet jeg har skulle føde flere mdr. smiley jeg har rigtig ondt i navlen som om den er ved at revne,det ret ubehageligt. Puha, jeg kaster stadig op, gerne en gang om dagen, også har jeg såå meget halsbrand, det er ikk til at holde ud.

    Nattesøvnen er heller ikk den bedste, vågner bare jeg skal rykke mig midt. Også selvfølgelig alt det rtisserri.
    Baby er super aktiv i maven, og jeg mærker helt sikkert til den en gang k timen. Med store spark, eller. Boks, nogle gange blir jeg rigtig dårlig, af det, har i andre det på samme måde??

    Hvor meget har i taget på, jeg ligger lige omkri g de 20 kg :S men det jo vand i. Forhold til.min første graviditet på 35 kg;)

    Håber ikk der er for mange fejl, er skrevet fra iPhone, så man kan ikk se det man skriver:)


  • #6   27. jun 2011 Puha er nu kommet dertil hvor jeg bare gerne vil have ham ud, men energi niveau er på minimum, og føler ikke jeg kan være der 100 % for Simon mere smiley
    Sidst jeg var på vægten sagde den + 10 kg, hvilket er bedre end de 16 jeg tog på med Simon.
    Men her ser det også ud som om jeg skulle have født for flere måneder siden, er gigantisk denne gang.

    Og så er der lige det der med at alle folk ringer, om jeg kan mære noget, er der tegn på noget, har du ikke født endnu, ihh, tror folk ikke at man giver lyd når der er sket noget? Men det er jo nok fordi man selv er kommet dertil hvor det gerne må ske, med termin på lørdag, er jeg klar til at modtage ve støv med posten smiley


Kommentér på:
Hvad så piger :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce