{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.517 visninger | Oprettet:

Så ked af det piger ....... :`( {{forumTopicSubject}}

Først lige lang historie kort : R har sagt til mig at han er meget glad for at jeg er gravid for at vi skal havde barn, han glæder sig rigtig meget osv samtidig har han sagt til hans familie og andre at han ikke vil havde barnet og at han har bedt mig om at få en abort, hvilket er løgn :´(

Her er den lange version.....
Ja jeg er blevet holdt for nar i stor stil og jeg er bare så ked af det....
Som sagt er jeg jo gravid men jeg er ikke sammen med spirs far og var det heller ikke da jeg blev gravid men da jeg stod med den postive test blev jeg overvældet af glæde, havde ingen tvivl om at jeg skulle beholde barnet, samme dag fortalte jeg nyheden til R, spirs far og han blev helt vildt glad, faktisk mere end mig, og sagde at det var helt utroligt og fantastisk osv.. ja han udtrykte ihvertfald stor glæde... lige siden har vi snakket om spir, at vi glæder os til scanning, bekymringer om at miste, planlagt børneværelse, fundet navne osv alt hvad man gør når man er gravide og glæder sig , han ville dog gerne havde vi skulle finde sammen igen men det vil jeg ikke før der er sket nogle store forandringer men det var han ok med da han sagtens kunne forstå mig, han har på intet tidspunkt nævnt abort som en mulighed.
Så lige pludselig igår ringer min eks svigerinde til mig og siger " Hvad er det der sker? R siger du vil tag en abort og det gør hans mor og søster også " og jeg måtte så chokeret sige at jeg ikke vidste hvad det var for noget for det har jeg på intet tidspunkt sagt at jeg ville ! Jeg spørger så R og han siger at han ikke ved hvorfor de siger sådan og at det ikke er ham der har sagt sådan til dem. Idag kommer R så herover og så snakker han i telefon med hans søster og siger så pludselig " jamen det er forsent til at hun kan få en abort hun er for langt henne " da han er færdig med at snakke spørger jeg ham hvorfor i alverden han siger det til hende og så siger han at det er fordi hans far mener at jeg skal tage en abort da han ikke kan se nogle grund til at vi får et barn sammen når vi ikke er sammen, så siger jeg til R at det skal hans forældre ikke blande sig i for det er jo vores barn , så siger han "ja det er også rigtigt". Jeg skriver så til eks svigerinden at det er R s far der vil havde jeg skal havde en abort men at mig og R vil beholde og at R vil sige til dem at det er fordi det er forsent at få en abort men jeg har sagt at han kan bare sige sandheden der er at vi vil beholde barnet selvom vi ikke skal være sammen, imellem tiden er R gået derover , til hans bror og min eks svigerinde.
Lige pludselig banker det på døren og så er det R der er mega sur over at jeg har skrevet det til eks svigerinde , så spørger jeg hvorfor, og så siger han at vi overhovedet ikke skal sige noget til nogle af dem mere hverken hans søster , mor eller eks svigerinde , så spørger jeg ham hvorfor og ber ham sige sandheden fordi det virker som om han vil skjule noget, til sidst siger han "okay vil du høre sandheden?" så siger jeg "ja" så siger han at han har sagt til dem alle sammen at han ikke vil havde barnet og at han har sagt til mig jeg skal få en abort, hvilket jo er fuldstændig løgn, nu føler jeg mig virkelig dum og nu tror de jo at det er mig der løjet fordi jeg har sagt til dem at R gerne ville beholde barnet imens han har stået at sagt til dem han ikke vil !!!!! Jeg er bare så ked af det fordi jeg føler at det hele bare er en stor løgn nu !! og jeg glæder mig sådan til det her barn... jeg spørger så hvorfor han i alverden har løjet for mig, så siger han at det er fordi han har været i tvivl omkring at beholde barnet, det er også okay at være i tvivl men så kunne han da lige havde fortalt mig det så jeg ikke er den eneste der tror at vi begge to glæder os til at få det her barn !! :´(
Nu har han så sagt at han vil sige til dem at han vil beholde barnet selvom vi ikke er sammen... men jeg føler mig stadig forrådt af ham.....

Jeg skriver det her fordi jeg er meget ked af det og jeg trænger til at komme ud med det da jeg ikke har andre at snakke med det om da min familie ikke ved at jeg er gravid endnu.... ikke fordi i skal dømme om det er rigtig eller forkert at få et barn selvom man ikke er sammen...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så ked af det piger ....... :`(
  • #1   27. mar 2010 Et barn er lige så rigtigt at få om man er sammen eller ej...
    Dog vil jeg sige han er noget af en kujon ikke at snakke med dig om det, men faktisk alle andre omkring jer smiley
    Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det... andet end jeg håber på det bedste for dig, og hvis du har behov for at komme ud med noget mere, så skal du endeligt skrive, så ligger vi øre til her i okt gruppen smiley


  • #2   28. mar 2010 hold da op, som Sonne siger, er et barn lige så rigtig om man er sammen eller ej, og ingen skal dømme nogen. Men kan godt forstå du føler dig forådt og håber i finder ud af noget.
    Men som sagt skriv hvis der er mere vi lytter gerne her i okt gruppen ;0)


Kommentér på:
Så ked af det piger ....... :`(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce