egen betaling til barnløshed {{forumTopicSubject}}
Er der nogen af jer der har hørt at de regner med at begynde at støtte alle os, der har brug for hjælp til at blive gravide??
Det har jeg nemlig hørt, men tror bare det var tomme rygter måske.
Ved i hvad det koster, når jeg skal på noget homon behandling, og jeg skal have taget æg ud, og kun få af min kærestes sædceller dur, så de skal sorteres også. ??
Vi havde ellers lige vores på Odense sygehus inden støtten blev taget fra os, men da vi kom hjem, blev vi enige om lige at vente lidt, for vi skulle lige komme os over alt det med at det langt fra var sikkert at det overhovedet ville lykkedes for os.Men inden vi fik set os om, så havde de fjernet støtten. øv, men det skal nok lykkedes at finde pengene, men ville selvfølgelig være rart hvis man fik støtten.
Er der nogen af jer her inde, der kender mere til reglerne, og hvad det evt koster?
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 43 Svar: 209
jul 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 81
Jeg er ikke racist, jeg synes bare det er en skam at den danske befolkning stille forsvinder. Det bedste vil være at give støtten tilbage, og give børnepenge op til de 4 børn, for så er der større chance for at folk har råd til at få de flere børn som landet mangler.
Men vi var gået i gang på odense, tror i man kan fortsætte der fra, når vi aldrig nåede videre, eller er det helt start forfra på egen regning?
jul 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 81
Jeg har jo dårlig ryg, knæ, ankel, epilipsi for 7 år siden, dårligt håndled, blind på det ene øje......................... ja mange små trælse ting jeg til dagligt ikke mærker så meget mere, ud over ryggen, men sygesikring danmark er ikke glad for det
egen betaling til barnløshed
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside