19. mar 2008 Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 43 Svar: 209
Behandling i gang og håber på resultat {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle.
Efter at have fået "åbnet" op ind til æggestokkene er vi nu rigtig igang, jeg har fået hormoner til at stimulere æggestokkene med og var så nede ved lægen i fredags og blev scannet, han kunne fortælle at der ikke var æg løsning på vej selvom det var på 13 dagen, han kunne se jeg reagere på hormoner og at der var 2 store flotte æg i den ene og nogle små i den anden, str var vist 13mm og de skal være 20 sagde han så jeg skal derned igen i morgen og scannes, lægen sagde at han forventer ægløsning på fredag ca på 20 dagen.
Lægen er kommet frem til den konklusion at det nok er ægløsnings tidspunktet der har gjort at det ikke er lykkedes endnu for der er jo ikke ret mange kvinder der forventer at have ægløsning i ugen op til mens.
Vi har købt hjemme testere osse og sidste månede prøvede vi dem midt i cyklus men uden resultat, det ved vi så hvorfor nu
Vi krydser fingrer for at det lykkedes senere på denne uge og at vi kan teste positiv om 14 dages tid.
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 43 Svar: 209
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 43 Svar: 209
Vi har osse prøvet i snart 1 år men vi vidste ikke lige at vi gik rundt med klamydia fra en tidligere kæreste, så det gik vi med i 3 år og det havde lukket lidt af, men det blev ordnet i sidste månede.
Behandling i gang og håber på resultat
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside