{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tiden går langsom.. :(
  • #1   22. aug 2011 hehe du er ikk den eneste der har det såan smiley

• #2   22. aug 2011 Ja jeg synes godt nok også at der er lang tid til marts, tid gå NU smiley Ej vi skal jo også huske at nyde det, denne tid kommer jo aldrig igen smiley
    Ja jeg er begyndt at få lidt mave, en meget lille en, dejligt! Hvad med dig selv?

• #4   22. aug 2011 Uha, ja tror det blir lidt nemmere at nyde når man begynder at ku se og mærke den lille.. Jeg glæder mig sådan til at begynde og indrette børneværelse..:) og købe diverse ting..:)

Vil i vide kønnet? Jeg vil gerne, tror ikke jeg kan lade være..

Jeg tror ikk rigtig man kan se det på mig endnu, er måske lidt oppustet om aften. Og det vidst det..:(

• #6   22. aug 2011 Ja jeg synes tiden til nf bare er lang:O jeg vil bare gerne snart runde de 12 uger.
    Vi vil gerne vide kønnet smiley jeg har også lidt extra topmave nu i forhold til hvad jeg plejer smiley

• #7   22. aug 2011 Jeg er nu 12 uger henne, og det er en skøn følelse.. Skal til nf scanning på onsdag.. Nu kun 2 dage til smiley glæder mig! Jeg vil helt sikkert også vide kønnet, så bestiller også en kønsscanning omkring uge 14-16.
    Har også fået mave- og har endda købt lidt ventetøj da jeg ikk kan have noget der strammer.. Det bare så dejligt at se at maven vokser...
    Får tiden til at gå med arbejde, hjemme, familie/venner osv. Men tiden går langsomt - men det nok også fordi jeg ligger syg hjemme for tiden... Har en kraftig hovedpine døgnet rundt og kvalme (har været ved læge, og alt var ok)

• #8   22. aug 2011 Jeg går os selv hjemme, er syg meldt.. ;( glæder mig godt nok til at komme længere hen..:)

• #9   22. aug 2011 Hvornår begynder i at indrette værelse og købe ting?

• #11   22. aug 2011 Det bare træls at have det så skidt smiley håber jeg snart kan komme på arbejde igen - er ikk sygemeldt... Og det er også kun min 1. sygedag indtil videre... Men har bare ingen energi... smiley
    Glæder mig også til at købe ting og indrette værelse... Men venter til jeg er 6 mdr henne... Omkring december, så kan vi nemlig ønske ting til bebs smiley
    Vi regner med at købe lidt tøj osv. når vi har været til kønsscanning smiley

• #12   22. aug 2011 jeg synes tiden går mega hurtigt smiley måske fordi jeg går hjemme på barsel endnu. Går og glæder mig til NF svajningen som
    Er d.2. September. Men vi holder det hemmeligt endnu efter da. Vi har bestilt tid til kønsscanningen d. 4. Oktober. Hvor jeg er 17+0. Så naya kan overraske bedsteforældre med en bluse med "jeg skal ha en lillebror ellers søster" smiley

Kommentér på:
Tiden går langsom.. :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce