{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Anne S
Anne S
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 16

Tiden går langsom {{forumTopicSubject}}

Ved egentlig ikke rigtig hvad jeg vil med det her indlæg, har bare lige brug for at skrive det hele ned og komme ud med det til ander...

Sagen er den, at min kæreste og jeg er for noget tid siden begyndt at snakke om at udvide familien med en lille en.. Men da jeg er igang med at tage pædagoguddannelsen, gik vores plan om at skulle have været igang for nogle måneder siden i vasken, da jeg efter at have tænkt det hele igennem, egentlig synes at jeg hellere vil have min uddannelse først.. Vi er derfor blevet enige om at vi går igang efter sommerferien i år, da jeg så er færdig med uddannelsen inden den lille vil komme til verden... Men lige for tiden synes jeg bare at tiden går så forfærdelig langsom, og at der bar er så lang tid til vi skal igang. Mange af mine veninder har endten barn eller er gravide lige nu og det gør virkelig bare at jeg blir endnu mere skruk og som sagt at tiden bare går så langsom... Det hele gør at jeg går og er sådan lidt i trist humør for tiden og egentlig bare har lyst til at gå i hi til efter sommerferien hvor vi skal igang... Men det går jo ikke, så har en kæreste der hele tiden prøver på at mundre mig op, hvilket er meget rart, men det hjælper desværre ikke helt.. Ved godt at der er mig selv der har truffet valget om at vente, men synes det var det mest fornuftige...Puha det blev da egentlig et langt indlæg helt uden mening..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tiden går langsom
Kommentér på:
Tiden går langsom

Annonce