{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Arbejdet.. {{forumTopicSubject}}

Halløj med jer..

Bliver lige nødt til at brokke mig lidt, håber i bærer over med det;) og i må meget gerne kommentere på det:)

Jeg arbejder som nogen a jer måske husker i en vuggestue, altså med børn fra 10 måneder og op til 3 år.. Vi har fået en ny pædagogmedhjælper, som bare ikke tænker, overhovedet!!
Igår var jeg så selv med hende og vores 11 børn på stuen, hun vælger at læse historie for nogen a børnene, mens jeg går og rydder op, indimellem går hun så på "toilet" men i et kvarter hver gang, og hun tjekker mobilen hele tiden.. Så sku vi til at spise, hvor jeg dækker bord, da vi har spist med børnene blir de alle skiftet inden de ska sove, hvilket jeg åbenbart sku gøre ALENE!!
Om eftermiddagen sku vi ha frugt som jeg ordnede, bagefter ska alle skiftes igen, SOM JEG GJORDE SELV IGEN!! Mens hun sad på gulvet og kiggede, og derefter sku jeg rydde madrasser væk efter de sovende børn og rydde stuen op for legetøj hvor hun stadig sidder og glor..

Da jeg kom hjem var jeg SÅ smadret og havde så ondt efter den dag:(
Og var/er så gal på hende, hun ved jeg er gravid men alligevel ingen hjælp at hente..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arbejdet..
Kommentér på:
Arbejdet..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce