{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.165 visninger | Oprettet:

gode råd.. {{forumTopicSubject}}

Heeej. smiley
Jeg er bare rigtig meget i tvivl om, hvad jeg skal have klar til den lille kommer, og hvilke ting der ikke er SUPER nødvendige. Hvor meget tøj skal man regne med at bruge i den første tid, og er der noget der kan anbefales mere end andet? Det er jo et vinterbarn, så jeg vil gerne være godt forberedt, så der ikke skal mangle noget..
Og hvad med bleer? Har I nogen erfaring med, hvad der er godt? Puha, i det hele taget er jeg MEGET åben for gode råd, da det er mit første barn, og jeg vil gerne gøre det hele så godt jeg kan naturligvis.. smiley På forhånd tak. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gode råd..
  • #1   26. sep 2011 altså det her er også vores første, vi har bestemt os for at prøve forskellige ting af.. FOlk har altid mange forskellige meninger om sådan noget som bleer, sutteflasker osv, og ikke to børn er ens, så vi prøver osv frem.. Har bestilt alle de der babypakker, og der var mange forskellige bleer i, også er det jo bare igang fra en ende af..
    mht. tøj, så har vi ikke købt noget mindre en 56, for vi ved jo ikke hvor stor han er når han kommer, og der er jo tøj på sygehuset, så jeg regner med Dan bliver sendt i HogM når jeg har født, og de vokser alligevel så hurtigt, så jeg gider ikke bruge formuer på tøj i 50/52...
    Jeg har dog fået at vide, at til vinterbørn er nogle langærmede uldbodyer et must, til brug i barnevognen når de skal ud og sove.. så det eneste jeg har købt "lager" af, er faktisk langærmede uldbodyer, har købt 4 i 52 og 4 i 56, også 4 par strømepebukser og en fleecedragt fra hummel...


  • #2   27. sep 2011 Kan anbefalde Libero Newborn bleer.:0) Som LJ også har skrveet er langærmet et must... og en masse natdragter.... strømpebukser og lette dragter /heldragter er super gode.... :0) Babyer bruger rigtig mange sæt om dagen så køb rigeligt så du er for at vaske hele tiden :0)

  • #3   27. sep 2011 Okay.. Tak. smiley Men ja, de er jo så mange forskellige måder at gøre det hele på. Men det er rart at få nogle ideer om ikke andet.. smiley


Kommentér på:
gode råd..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce