{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.212 visninger | Oprettet:

Har set bebsen en ekstra gang. {{forumTopicSubject}}

Ved toilet besøg imorges var der brunt blod/udflåd. Jeg gik selvfølgeligt lidt i panik og skyndte mig at ringe til lægen
Så tog vi til læge, han lavede en underlivsundersøgelse og tog en urinprøve og mærkede på min mave. Han mente at det forhåbentligt kun var noget harmløst og ubetydeligt. Men han sendte os alligevel til scanning. (var ved lægen ved halv 10 tiden, og fik en tid til scanning 13.30) det føles som ca 3milioner år når man er nervøs.

Typisk så er der vente tid så vi ventede lidt over en halv time.
Da vi så langt om længe kommer vi indtil Scanning hvor der både er en læge, en lægestuderende og en sygeplejesker, så jeg blev kigget godt og grundigt igennem.

Da hun så langt om længe satte scanneren på min mave var vores perfekte lille baby der bare med det samme, den havde tydelige
hjerteblink! Så fantastisk.
Blev bare så lettet, kunne slet ikke lade vær med at grine, det ser pænt sjovt ud når sådan en baby hopper. Den vinkede til os og var rigtig livlig. smiley
Så det er startede som en dum dag med frygten for at det værste var sket endte heldigvis perfekt smiley

(beklager det blev så langt)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har set bebsen en ekstra gang.
  • #1   17. nov 2011 Årh, hvor er det godt at der er masser af liv i den lille bebs smiley

    Forstår godt atdu blev nervøs og hellere bli tjekket en gang for meget end for lidt..


  • #3   17. nov 2011 Ja gik helt i baglås og begyndte at tude. Havde lige regnet med at når jeg var over 12 uger så ville sådan noget ikke ske.
    Er bare glad for at manden var hjemme idag! Han var godt nok en fantastisk støtte når jeg nu var så ked af det.! smiley
    Men ja dejligt med en ekstra scanning, det klager vi skam ikke over smiley


  • #5   17. nov 2011 Milla: ja det var faktisk rart ! Hende lægen der scannede idag var rigtig dygtig! Vi kunne se meget mere. Og hun var rigtig god til at fortælle.
    Normalt genere ventetid mig ikke, men når man iforvejen er herre nervøs og har det som om man skal besvime så er det dælme træls!

    Men pyt med alt det hele. Vores baby har det godt smiley og den kan hoppe og vinke smiley og hun zoomede helt ind på dens lille hånd åh det var da slet ikke til at stå for, blev så facineret at jeg helt glemte at tælle fingerne. Haha den var så fin smiley

    - Selv tak! smiley det var mega hyggeligt ! Det må vi gøre igen.


  • #7   17. nov 2011 Det forstår jeg godt ! smiley
    Man bliver vidst aldrig træt af at kigge på dem smiley
    Jeg kunne ihvertfald godt stadig ha ligget og kigget på at den hoppede. smiley det er altså lige ekstra vildt når man kan de den bevæger sig, tror den sov sidste gang.


  • #9   17. nov 2011 Okay, ku godt forestille mig det. smiley
    Vores lå på ryggen agtigt og så var det som om den havde hikke og lettede hvergang den hikkede, man sku ha haft det på video smiley


  • #10   17. nov 2011 Puha, sikke en forskrækkelse, men godt det kun blev ved skrækken smiley

    Og dejligt at I både fik hop og vink at se smiley Fik vi også da vi var inde sidst, håber på det samme imorgen, det er jo slet ikke til at stå for smiley


Kommentér på:
Har set bebsen en ekstra gang.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce