{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.692 visninger | Oprettet:

alle de bekymringer... {{forumTopicSubject}}

åhhh ja jeg har jo en fantastisk datter i forvejen, og elskede min graviditet med hende men ak denne graviditet har været et helved og glæder mig bare til at få min dreng ud...

det hele startede med at vi testede positivt og alt var godt
var hos lægen som mente jeg var 11 uger henne
røg til scanning hvor de mente den var gået tabt smiley
fik lagt 4 piller op i skeden som skulle få livmoderen og kroppen til at frastøde det "døde" foster.
en uge efter til tjek så de muligvis hjerteblink :|
mange uger gik med scanninger og blodprøver i uvished om der var liv eller ej...
yes der var liv
jeg fik besked på at min krop danner antistoffer mod lillebror som kan give ham blodmangel...
scanning hver 3-4 uge pga. antistofferne og nye blodprøver
2 gange glykosebelastning.
og nu har jeg lige haft 4 UGER med blærebetændelse som ikke kunne slås ned før efter 3 behandling.
og ja så i dag var jeg til scanning hvor lægen meddelte at jeg har streptokokker i urinen og derfor skal have antibiotika i drop under fødslen/kejsersnittet for at lillebror ikke skal blive syg....

JEG GIDER IKKE MERE SYGDOM! min krop kæmper for at holde mig bare nogenlunde frisk :S jeg snotter, har kvalme, ubehag og uro i kroppen. har dagligt regelmæssige plukkeveer og føler ikke blærebetændelsen er væk endnu... har virkelig fået nok nu...

piger hjælp mig med at se det positive trods min lorte graviditet... glæder mig bare til at få min prins i armene her den 3 april... det bliver lykken...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alle de bekymringer...
  • #1   22. feb 2012 Puha, det er altså en rigtig grim graviditet du har været igennem. Kan godt forstå du er træt af den. Kender desværre ikke de magiske ord, som vender dit syn på sagen. Men kan da trøste dig med at det snart er overstået, og det bliver hurtigt glemt når først i får lillemanden i armene..

    1000 krammer herfra, håber i får lidt mere fred det sidste stykke tid i graviditeten.


Kommentér på:
alle de bekymringer...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce