{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

Alle de underlige tanker..... {{forumTopicSubject}}

Ja de sidste dage har jeg faktisk taget mig selv i at gå og være helt nervøs over at miste den lille.... er alting nu i orden, mærker jeg nu nok liv, tænk hvis der er noget galt med ham.... alle sådan nogle tanker..

Måske er det meget normalt, men har bare ikke haft det sådan før nu...

Hvor meget mærker i bebserne nu, synes her de sidste dage at han har været mindre aktiv end han plejer... ikke at jeg ikke mærker ham, for det gør jeg skam... Måske er han bare blevet så stor at der ikke er så meget plads til bevægelser længere.... ja se bare der, så prøver jeg ligesom at berolige mig selv med rationelle forklaringer på de bekymringer jeg egentlig går og har....

Nu skal jeg jo have planlagt kejsersnit her d. 4 juni, men går osse og spekulerer meget over hvad der evt. sker hvis fødslen går igang før tid osv. og det kan osse bringe mig lidt ud af balance.. hvis i forstår....

Altså synes bare at der er så mange spekulationer og meget nervøsitet lige nu, har i andre det osse sådan...

Lad mig endelig høre hvad i går og tumler med, eller om jeg er helt alene i verden med alt det rod i mit hoved...

hovsa er forresten idag 37+4


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alle de underlige tanker.....
  • #1   25. maj 2009 Det er helt normalt, at der bliver mere ro på tilsidst. Kan også huske hvor nervøs jeg blev, da jeg pludselig kun mærkede ham nogle gange om dagen.. Han havde været MEGET aktiv fra uge 20, så det var jo meget mærkeligt pludselig næsten ikke at mærke ham.


  • #2   25. maj 2009 Jeg tror det er meget normalt at tænke sådan.. Sådan havde jeg osse inden termin.. Men det er jo osse fordi man hører så mange skrækhistorier om alt muligt..
    Men bare rolig, det skal nu nok gå det hele og du får din lille guldklump fin og sund.. smiley Det er jeg sikker på ..


  • #3   26. maj 2009 Jamen håber da bestemt osse at alting nok skal gå godt, det gør det jo selvfølgelig osse.... Men puha man får lige sådan nogle nervøse trækninger engang imellem.... hva nu hvis osv...... De ture kan godt give lidt søvnløshed.....

  • #4   26. maj 2009 Dem havde jeg i starten istedet, men det var nu mest fordi et venenpar mistede en lille pige i uge 25, så jeg turde ikke håbe på noget før jeg var over uge 25.

  • #5   26. maj 2009 Min knaegt er langt mere aktiv end tidligere! Men alligevel er jeg som du begyndt at have nervoese tanker... Hvorfor kommer Han Mon ikke ud, er det fordi der er noget galt. Osv. Rimelig belastende. Men hey man siger at fra den dag enkvinde blir gravid, blir hun mentalt allerede mor og hendes bekymringer starter allerede Der og varer resten at livet..det er en naturlig del af moderrollen. ;-S


  • #6   26. maj 2009 Mamasita ja bekymringer er der nok af.... har i forvejen en knægt på knap 4, så der er osse en masse at se til foruden graviditeten.. he he

    Jeg synes osse bare at jeg hænger mig i alle de dårlige oplevelser folk beskriver, alle skrækhistorierne, hvorfor er det ikke alt det gode man lægger mærke til... hmm..

    Mht det at jeg er nervøs for at fødslen starter er det nok fordi lillemanden vender forkert og fra sygehuset har jeg fået at vide at jeg ikke rigtig skal bevæge mig for langt væk hjemmefra den sidste måned op til fødslen, da de mener jeg er kandidat for en lynfødsel, og måske ikke vil nå derned hvis der er for meget slinger i valsen.... det gør ikke mig mindre nervøs for at fødslen starter vel....

    Nå men må nok bare til at fokusere lidt på noget positivt i stedet for... he he...



Kommentér på:
Alle de underlige tanker.....

Annonce