{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.257 visninger | Oprettet:

Hård mave {{forumTopicSubject}}

Og nu mener jeg ikke hård mave i den forstand at man ikke kan komme af med noget...
Men uden på, min mave er allerede utrolig hård, og det kan jeg ikke helt forstå, for jeg er bestemt ikke den tyndeste sild i tønden.
Og også vokset en lille smule, er snart 8 uger henne.

Kan i begynde at mærke forandring på jeres maver? Hehe.
Nok et meget underligt spørgsmål smiley men det skal der vel også være plads til smiley

Rigtig god fredag aften til alle smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hård mave
  • Anne 39+ P
    Anne 39+ P Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 17
    #1   16. mar 2012 Jeg synes også jeg kan mærke det. Men jeg er nok bare kommet frem til at det er indbildelse, da man er så glad for at være gravid. smiley

• #3   16. mar 2012 - mit er nemlig ikke indbildning smiley jeg er lige nu på skole i to uger dog hjemme i dag til søndag, så min kæreste så mig sidst søndag, og han sagde bare med det samme, at min mave var viiildt hård uden jeg havde sagt noget, så det er ikke kun mig smiley hehe.
    Syntes bare det er utrolig tidligt at min mave har ændre sig smiley

• #4   17. mar 2012 Lige præcis Camilla smiley dog tror jeg egentlig ikke mine bryster er vokset. Syntes Bh' er ved at være lidt lille. Men det syntes jeg den var ved at blive før jeg blev gravid også alligevel ikke. Hehe. Det er sgu svært lige at se når man ser dem hverdag smiley hehe.

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367
    #5   17. mar 2012 Både mig og kæresten kan se jeg har fået en lille bule smiley jeg er rimelig slank ellers men bulen er ikke så stor smiley Jeg er 11+0 i dag.

Kommentér på:
Hård mave

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce