1.112 visninger
|
Oprettet:
baby og hunde {{forumTopicSubject}}
jeg er bare nød til at spørge hvad gør i for at fx baby ikk skal hive hund i øre, stikke fingrene i øjne på den osv??? min lille dreng på næsten 1 år gør det nemlig meget ofte og min hvalp på 7 mdr har det med at nappe ham i fingerne og det er træls for jeg skal være der 110% hele tiden
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 96 Svar: 850
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 43 Svar: 416
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 2 Emner: 3 Svar: 12
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 1 Svar: 9
Derfor sæt altid grænserne tydeligt, når "legen" bliver for vild og for voldsom. Sig "NEJ" kort og kontant(ikke råbe højt, men sig det bestemt og tydeligt) og sæt så hvalpen hen i sin kurv eller på sit tæppe, hvor den kan være i fred og tag barnet med hen til nogle legesager som det godt må lege med istedet for. Så får både barn og hund mulighed for lige at slappe lidt af og "køle ned" igen. Hvis du gør dette mange gange nok, vil både banr og hund til sidst forstå at gå hver til sit(især hunden) når det bliver for meget for den ene eller den anden part.
Uanset hvilken hund, aldersmæssigt og race mæssigt, vil jeg dog sige at man ALDRIG og jeg mener ALDRIG skal stole på en hund alene med et barn. Vær ALTID tilstede når hund og barn er i samme rum.
Håber mine råd kunne bruges
Knus og kram
CD
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 75
baby og hunde
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside