1.905 visninger
|
Oprettet:

15. aug 2008 Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.299
Hvem er vi..? {{forumTopicSubject}}
Ja, tænkte at vi lige kunne fortælle kort om os selv
Vi er et par på hhv. 23 & 25 år... Vi har været sammen siden feb. 2005 (7år+).
Vi har en datter fra Juni ´10, som er lavet ved IVF-behandling, det tog os 2 år ialt.
Jeg fik taget min spiral ud okt '11 og siden har vi forsøgt at lave en lille søster/bror, dog uden held.
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 241 Svar: 1.542
Vi har siden januar ikke brugt beskyttelse, men vi er endnu ikke gået all in, på projekt barn nr 2... altså vi tænker ikke over hvornår vi har sex, men tager det lidt som det kommer
- Dog håber jeg da snart der sker noget... he he
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 63
Jeg fik taget min spiral ud i maj 10, men har desværre ikke haft heldet med os endnu. Vi er i vores første IUI forsøg og venter spændt på at kunne teste om 11 dage
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 241 Svar: 1.542
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 63
Desværre har kæresten ikke ville gå med til behandling, derfor vi først er kommet igang nu, havde det stået til mig var vi gået i gang for længst.
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 395
Vi var hinandens første kærester tilbage i 1998 men slog op efter 8 måneder. I en alder af 12 og 14 år, syntes jeg at der var for stor forskel på os. Vi blev derefter gode venner som hang ud sammen og i Januar 2009 sagde det bare Knald !!!!!!! Jeg blev dybt forelsket i den mand som har været forelsket i mig siden han var 12 år gammel. Så samme dag det sagde knald, flyttede han mer eller mindre ind til mig.
I november sidste år blev vi gift. Vi bor nu i et lidt for stort hus med en dejlig have og en lille hundeprut.
Vi smed præventionen 1 April i år, og tager tingene som de kommer
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 208 Svar: 1.528
Hvor kommer i forskellige fra?? Vi er selv fra Kolding..
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 550
Jeg er over halvvejs i min ppædagog udd og min kæreste arbejder med biler til hverdag.
jul 2008
Men har købt hus i Taastrup..
Manden er it-chef, og jeg er handicappet. Har dog ikke accepteret det endnu, så studerer på siden og håber på et mirakel..
jul 2008
Ja da
Jeg har en mega stor diskus i lænden som jeg ikke burde kunne have uden at være lam i bentøjet.
Grundet min ret underlige krop, har det taget mig 4 år at få nogen til at tage mig seriøst når jeg har sagt at der er noget galt med mig (Hvilket skete på en drastisk tragisk måde)
Jeg kan ting jeg ikke burde kunne i min tilstand, og derfor er jeg blevet stemplet som handicappet. Grundet min stædighed kæmper jeg imod dette stempel men prøver alligevel at accepterer det. Derfor er jeg igang med en ny uddannelse (har 3 i forvejen hvoraf jeg ikke kan bruge to af dem mere) for at komme tilbage på arbejdsmarked hvis og så fald at der sker et mirakel..
Hvert eneste sekund - 24/7 - kan jeg rissikerer at blive lam, og derfor har man besluttet at jeg ikke skal opereres før jeg kolapser eller smerterne driver mig ud på kanten igen. Operationen er kun et desperat forsøg på at redde mine ben når det bliver tilfældet..
Så jeg er efterhånden meget opmærksom på hvad jeg laver, og jeg prøver altid at forudse mine medmenneskers bevægelser, så jeg ikke rissikerer at blive skubbet for meget (fx)
Jeg er ret underlig skruet sammen hvilket blev bevidst i mandags igen. Har på en eller anden måde smadret skulderen uden at gøre noget, eller mærke noget der skulle kunne gøre det. Alt hvad jeg gjorde var at sætte min 5 kilos hund ned på gulvet. Doktormanden er ikke helt sikker på hvad der er sket, så hvis ikke min skulder har det bedre efter weekenden skal jeg på herlev hospital istedet for glostrup.. Doktormanden mistænker en fibre sprængning, men det hænger ikke sammen med smerterne når han undersøger skulderen, eller at jeg stadig har en god styrke i mine arme..
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 63
Vi har en datter på 1,5 år blev gravid på p-piller, starede på projekt baby nummer 2, juni 2011. der er desværre ikke sket noget endnu:(
mar 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 85
Vi bor i et rækkehus i Esbjerg med vores lille hund. Vi er nu gået igang med projekt baby. Jeg skal igang med Socialrådgiver uddannelsen her til september. Og min mand er butikchef og har sin egen forretning ved siden af, som tatovør.
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
Vi. Her bastian på 2 år og 4 mdr... Han tog halvanden år at lave, da jeg har pcos. Det lykkedes inden vi sku starte behandling... !
Vi har været i gang med at prøve at få en til siden marts mdr.. Der sker desværre ikke så eget, 1 positiv test og så blødte jeg to dage efter !!:(
Håbe det snart lykkedes...
Vi er fra Herfølge / Køge på Sjælland
Hvem er vi..?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside