{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.282 visninger | Oprettet:

Hvem er vi? {{forumTopicSubject}}

Nu har vi en tråd hvor vi viser billeder af BG's hammerlækre unger..

Hvad med deres mødre?
Fortæl evt. lidt om jer selv og vis et billede..

Starter gerne ud..

Jeg hedder Pernille, er næsten 21, har to skønne børn med min mand. Vi bor i eget hus i Ringsted, manden arbejder i søværnet, jeg er elev i Stark. Færdig sommer '14 og er så uddannet Salgsassistent med speciale i træ og byggematerialer.

Jeg ser således ud


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem er vi?
  • #1   17. feb 2013 Jeg hedder Sandra, er mor til to dejlige unger. Jeg er lærerstuderende og fra Kolding. I min fritid ( når den finder sted), er jeg historienørd, skriver og interesserer mig for gamle danske film/skuespillere:-)

    profilbillede
  • #3   17. feb 2013 Jeg hedder Line er 22 år og bor ude ved vestkysten med min kæreste og vores søn Elias på 16 mdr smiley vi bor på et nedlag landbrug.. Min kæreste er tagrenser, maler og isolatør.. jeg er selv pt arbejdsløs.. Min fritid går med alle vores dyr og familien.. Vi har også lige købt os n campingvogn som vi glæder os til at komme afsted i her til foråret smiley

    profilbillede
  • #4   17. feb 2013 her er jeg lige blevet 23 den 14 feb bor i Nordjylland sammen med min kæreste på 25 og vores to børn Freja fra november 20 og Tjalfe fra september 12
    vi bor til leje, da vi endnu ikke ved præcis hvor vores fremtidige bopæl skal være.
    Han er uddannet klejnsmed men er pt ledig på 2 måned jeg er på barsel med bassen, ellers går jeg sygemeldt og har gjort det siden sommeren 2010 pga en voldsom rygskade


    profilbillede