{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.282 visninger | Oprettet:

Hvem er vi? {{forumTopicSubject}}

Nu har vi en tråd hvor vi viser billeder af BG's hammerlækre unger..

Hvad med deres mødre?
Fortæl evt. lidt om jer selv og vis et billede..

Starter gerne ud..

Jeg hedder Pernille, er næsten 21, har to skønne børn med min mand. Vi bor i eget hus i Ringsted, manden arbejder i søværnet, jeg er elev i Stark. Færdig sommer '14 og er så uddannet Salgsassistent med speciale i træ og byggematerialer.

Jeg ser således ud


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem er vi?
  • #1   17. feb 2013 Jeg hedder Sandra, er mor til to dejlige unger. Jeg er lærerstuderende og fra Kolding. I min fritid ( når den finder sted), er jeg historienørd, skriver og interesserer mig for gamle danske film/skuespillere:-)

    profilbillede
  • #3   17. feb 2013 Jeg hedder Line er 22 år og bor ude ved vestkysten med min kæreste og vores søn Elias på 16 mdr smiley vi bor på et nedlag landbrug.. Min kæreste er tagrenser, maler og isolatør.. jeg er selv pt arbejdsløs.. Min fritid går med alle vores dyr og familien.. Vi har også lige købt os n campingvogn som vi glæder os til at komme afsted i her til foråret smiley

    profilbillede
  • #4   17. feb 2013 her er jeg lige blevet 23 den 14 feb bor i Nordjylland sammen med min kæreste på 25 og vores to børn Freja fra november 20 og Tjalfe fra september 12
    vi bor til leje, da vi endnu ikke ved præcis hvor vores fremtidige bopæl skal være.
    Han er uddannet klejnsmed men er pt ledig på 2 måned jeg er på barsel med bassen, ellers går jeg sygemeldt og har gjort det siden sommeren 2010 pga en voldsom rygskade


    profilbillede
  • #5   17. feb 2013 Jeg hedder Louise, er 27 år... Jeg er gift med Nicklas som er 24 år.. Sammen har vi bastian på 3 år til april og lillebror i maven kommer til juli...
    Jeg er Kørselsleder / speditør og arbejder i min fars firma... Ud over Vognmandsforretning, har min far også et affaldscenter - planen er jeg skal overtage det, når min far ikke gider mere...
    Min mand er / var klargørignsmand - men er desværre fyret pga manglende arbejde..
    Sammen bor vi i hus i herfølge, med hund og kat... I fritiden har jeg min fjordbolle, som jeg har haft i snart 16 år... smiley
    Vi ser sådan ud :


    profilbillede
  • #6   17. feb 2013 Jeg er 22 år gammel .. Arbejder hos Volkswagen som lagerelev, hvor jeg lige har bestået min fagprøve her den 14/2-13 .. Så nu skulle jeg gerne snart være uddannet Logistikassistent .. Så nu mangler jeg bare at arbejde den sidste tid ud og så går jeg på barsel .. Jeg får mit første barn her til april (termin 4. april)
    Jeg går op i biler og elsker at rode med biler .. Men går specielt meget op i gamle amerikanerbiler ..
    Jeg går også meget op i min hest, som er en islænder .. Kan ses på billedet .. Det skulle have været mit stævne år i år, men jeg blev gravid som ikke lige var planen, men mig og kæresten glæder os rigtig rigtig meget og så må stævne blive sidst på året eller næste år .. Har desværre ikke kunne ride gennem graviditeten da jeg allerede fik bækkenløsning da jeg var 2 måneder henne og plukveer da jeg lige var lidt over halvvejs, så hesten har haft pause ..

    Jeg er fra Thy, men fandt kæresten som bor i Varde kommune, så jeg måtte gi mig og flytte ned til ham ..
    Jeg kender ikke rigtig nogle hernede, så jeg glæder mig til at komme mere ud med hesten og når den lille kommer så komme til at lære andre at kende ..


    profilbillede
  • #7   17. feb 2013 Mit navn er Louise, 22 meget snart 23 år . Har Anton på 15 mdr sammen med min kæreste gennem 7,5 år, Rasmus på 25 år, vi Bor sammen i vores hus i Fensmark på sydsjælland . Jeg er uddannet social- og sundhedsassistent og arbejder pt som nattevagt. Rasmus er uddannet mekaniker og vagt, og køre som vagt i København .

    profilbillede
  • #8   17. feb 2013 Jeg hedder Karina og er 24år. Jeg bor sammen med min forlovede Thomas på knap 26år, som jeg har været sammen med i 8år, og vi gifter os d.1/6 smiley
    Sammen har vi vores datter Nikoline fra juni'10 og venter og nu igen en oktober baby smiley
    Jeg arbejder som produktionsarbejder i en lille virksomhed så knap 25ansatte. Thomas er fabriksarbejder på en større virksomhed på 5.år...
    Vi bor i en lille by i vestjylland, hvor vi købte hus for ca 5,5år siden...


    profilbillede
  • #9   17. feb 2013 Hedder mai, er 23 år - bor lidt udenfor Næstved men er født og opvokset i Struer i vestJylland. Bor sammen med min kæreste Thomas., vi har Været sammen i lidt over 3 år sammen har vi Willas på 14 mdr. Og en dejlig hund.
    Arbejder til dagligt i en børnehave.


    profilbillede
  • #11   17. feb 2013 Jeg hedder Melanie, jeg er lige blevet 18, og kommer fra vojens/haderslev jeg er lige flyttet sammen med min kæreste som jeg venter barn med til September, jeg blev gravid på ppiller så det var ikke planlagt, men vi glæder os nu alligevel rigtig meget. Til hverdag går jeg på VUC hvor jeg er igang med at tage en Hf, men er lige nu sygemeldt pga. Opkast og kvalme. Udover kommende baby har vi to dejlige katte. Det var lidt om mig smiley

    profilbillede
  • #12   17. feb 2013 Maj/Mor til Oscar: jeg arbejder ude på Birkebjerg centeret som ude kørende nattevagt .. Ud fra din beskrivelse lyder det som om du er på solegaven ved Øster kapel ? smiley

  • #13   17. feb 2013 Jeg hedder Tanja og er 28 lidt endnu. Bliver 29 d. 9 marts. Jeg bor ved Sdr.Omme sammen med min kæreste gennem 6 år Martin på 27 og vores 2 drenge Oliver på 4 år og Alexander på 17 mdr. Vi har 2 hunde en Fransk bulldog på 5 år og en Eurasier på 8 år.

    Jeg er igang med uddannelsen Handelsøkonom med speciale i Event Management og min kæreste er chauffør. Han køre aften/nat og er væk fra kl. 18 til næsten morgen mellem 6-9, så det er ikke så meget vi ser hinanden i hverdagene..


    profilbillede
  • #15   17. feb 2013 Skægt smiley
    Tænkte det godt, mine forælder bor lige der op i nærheden, en sidevej til øster kapel og der er jeg også opvokset .. Så er oprindeligt fra Næææstved smiley Gik på Kildemarks skolen i sin tid ..

    Jeg er uddannet november'10..

    Er du født og opvokset i Næstved ?


  • #16   17. feb 2013 Hehe verden er sgu lille nogle gange smiley
    Vi er også SÅ glad for at bo her ude .. Købte huset for 3 år siden .. Og har ikke fortrudt det en eneste gang ! smiley


  • #17   17. feb 2013 Camilla, 21 år gammel, kæreste med Kenneth snart gennem 4 år, sammen har vi Monique der bliver 2 år til marts. Har lige afsluttet grundforløb som ernæringsassistent på slagteriskolen i roskilde smiley pt bosat på sydsjælland men ville gerne mere nordpå snart.

    profilbillede
  • #18   17. feb 2013 Jeg hedder Ditte Marie er 21 snart (22) jeg er kærester med Rune 25 snart (26). Sammen har vi Frederikke på 2 år som fylder 3 til oktober vi venter barn igen til juli. Vi bor i Sønderborg i en 3 værelses lejlighed , til daglig tager jeg hf enkelt fag på VUC

    profilbillede
  • #20   17. feb 2013 Maria D - undskyld jeg spørger så direkte, men har du udenlandsk blod i årerne? smiley

  • #21   17. feb 2013 Aha smiley Spændene og tak for svar

  • #22   17. feb 2013 Hej .
    Jeg hedder Ninna og er 24 år. Er alenemor til Naya på 26 måneder. Vi bor i Hasselager i Århus Syd. Til hverdag arbejder jeg i Metro Cash & Carry hvilket jeg har gjort de sidste 6 år. Ved stadig ikke hvilken uddannelse jeg vil have men brænder virkelig for at få en hue. smiley Altså en af de helt rigtige..


    profilbillede
  • #23   17. feb 2013 Ih en hyggelig tråd. smiley sjovt at få sat ansigter på..

    Men hej bg, jeg hedder Kezia, 22år. Jeg læser til Pædagog i Ikast - dog på barsel pt. Og så har jeg en HTX i baglommen.. ^^
    Jeg er fra Odense oprindeligt, men er senere hen flyttet til Herning pga min mand, Danni, som er der fra. Han er elektrikker og arbejder på Siemens... Vi har nået at bo lidt forskellige steder, men er nu endt ude i Sinding i et hobby landbrug - rigtig dejligt, da vi bestemt ikke et lejligheds mennesker.. smiley
    Vi har været sammen i en 4-5 år og gift i snart 3,5 år.
    Her d. 28 dec 2012 fødte jeg vores første barn - vores dreng Laurits. smiley Han var en rigtig dejlig overraskelse, da han ikke var planlagt men meget velkommen.
    (Undskyld at foto'et er lidt arto agtigt. Det er det nyeste, og var fordi jeg skulle vise en veninde hvor meget fedt der var forsvundet siden fødslen ^^ hihi. )
    Go aften..! smiley


    profilbillede
  • #24   17. feb 2013 Ja det er en rigtig god dag smiley hihi

  • #25   17. feb 2013 Jeg hedder Stine og er 31 år. Bor i Viborg sammen med min mand Kim (30 år til april), Simone på 3,5 år, Markus på 6 uger og vores skønne hund Gambey på 6 år.

    Jeg er uddannet ergoterapeut. Var inden min barsel ansat i en tidsbegrænset stilling på et bosted for voksne udviklingshæmmede, så når barsel er slut må jeg ud og søge job!

    Min store hobby er min hund, som jeg går på udstillinger med og træner lidt schweiss (blodspor).

    Har ikke et ordentligt nyt billede af mig selv, så i får lige et af mig og hundebassen fra en udstilling i efteråret, hvor min tykke mavse også kan anes smiley


    profilbillede
  • #26   18. feb 2013 Jeg hedder Mariane, og er 24 år gammel. Jeg bor i Skovlund, nær Grindsted sammem med min forlovede Morten, vores fælles søn Micki Emil på 16 måneder, min datter Celine på knap 4 og vores lille kat Kia. Har også en søn Tobias på knap 6, som bor hos sin far i Skjern. Går pt sygemeldt, men skal igang med min HF igen, dog som fjernstudie, da jeg gerne vil færdiggøre min udannelse som mekaniker ved siden af.


    profilbillede
  • #27   18. feb 2013 Jeg hedder Sabrina og er 23år. Bor nær Kalundborg med kæresten og vores søn Kian på snart 5år. Vi håber på at kunne finde bolig i Hvalsø til sommer da vi gerne vil tættere på manden familie og hans arbejde. Jeg er pt i praktik i delikatessen i Kvickly, hvor jeg nyder at være, regner med at opstarte uddannelse som smørrebrødsjomfru til maj.

    profilbillede
  • #28   18. feb 2013 Jeg hedder Maria og jeg er 23 år. Jeg er mor til to skønne drenge. Viktor som er 9 måneder og Gustav på 2,5 år. Jeg er forlovet med Anders, børnenes far. Vi har været sammen i 7 år og vi gifter os næste sommer.

    Min kæreste er til daglig ekstern sælger for Lemvig Møller i syd og Sønderjylland, og jeg læser til sygeplejerske start september. Indtil da skal jeg finde et "praktik" sted som vil have mig til jeg starter min uddannelse.

    Vi bor i hus i et dejligt og børnevenligt kvarter.


    profilbillede
  • #29   24. feb 2013 Skægt at vi sat ansigt på nogle af jer:-)

  • #30   24. feb 2013 Jeg hedder Pernille , er snart 27 år gammel . Jeg er gift med Jacob på andet år , og har Emma som fylder 2 år til juni.
    Jeg er uddannet mekaniker, og er snart færdig med hjælper uddannelsen. Jeg skal starte som assistent til august og derefter læse videre.
    Jeg elsker biler, kreativitet og kager smiley


    profilbillede
  • #31   27. feb 2013 super god ide smiley

    her er lidt om os vi er et par på 23 og 25 år vi er gift og har 1 barn.
    jeg lever af at fotografere, og jeg elsker det smiley min mand er lastbilchauffør, og når vi har sparet de sidste penge op køber han sin egen lastbil som er hans store drøm. sammen har vi vores søn Noah på 10 måneder som lige er startet i dagpleje, han har taget sine forste skridt, han er en rigtig lille bandit med en masse mod på livet smiley :-). vi har hus og bor i agerskov (tønder kommune)


    profilbillede
  • #32   28. feb 2013 Hej piger

    Jeg hedder Henriette og er snart 26 år og kommer oprindeligt fra Sønderjylland men bor nu i Nordjylland med min kæreste Christian på 26 år og mine børn Amalie på 4 år og Silas på 2,5 år også har jeg en bonus søn Sebastian på 3,5 år.
    Til dagligt går jeg desværre arbejdesløs men starter på VUC til august og vil læse til pædagog smiley


    profilbillede
  • #33   28. feb 2013 Henriette det er da Camillas eksmand ikke? (DUM)

  • #34   28. feb 2013 Jo og nu er han min kæreste smiley

  • #35   28. feb 2013 Henriette K - hehe, tænkte faktisk lige på at ham havde jeg da set før. Men skønt for jer, syntes han virkede så flink og rar i DUM. ^^

  • #36   28. feb 2013 Han er den bedste kæreste og bonus far til mine børn smiley Vi har været sammen i næsten 1 år så det er bare fantastisk smiley

Kommentér på:
Hvem er vi?

Annonce