{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.462 visninger | Oprettet:

Mærke babyen {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley
Nu kommer der lige endnu en fra mig smiley
Hvor meget mærker i efterhånden jeres små babyer inde i maven?

Jeg syntes nemlig ikke jeg mærker min særlig meget, er alligevel 22+ henne. Kan mærke et par små "spark" om aftenen, når jeg ligger på ryggen. Ellers ikke rigtig noget. Bliver da lidt nervøs.
Har fået af vide de er aktive når man er i karbad, så det vil jeg prøve i aften smiley
Der var intet galt til MD scanningen for 2 uger siden, men nøj hvor kan man bare kører sig selv helt vildt op smiley

Håber I andre mærker mere end mig, det må være så hyggeligt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærke babyen
  • #2   12. jun 2012 Ja, det kan du have ret i.
    Troede jeg ville have mærket ham meget mere allerede. Men det er første gang, og er også overvægtig, så det siger jo også noget smiley
    Tror jeg prøver at give det lidt endnu, ellers prøver jeg at kontakte lægen.
    Hehe, dejligt, så ved du da han hygger sig derinde smiley


  • #5   12. jun 2012 Hehe så er det bare min baby der er doven smiley
    Har ligget og mærket lidt her til aften, kan mærke lidt tumlen rundt, men ingen decideret spark.


  • #6   17. jun 2012 Hej alle herinde, og tak for medlemskabet af denne her gruppe smiley
    Vi var til MD scanning i fredags, og fik afvide vi ventede os en pige.

    Vi har endnu ikke mærket meget til den lille. Manden har mærket lidt på maven når vi har lagt os ind, og han har følt små bobler siger han, men ikke noget hvor vi følte det var 100% den lille vi kunne mærke.

    smiley


  • Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367
    #7   17. jun 2012 Jeg er 24+1 i dag og mørker hende hver dag smiley Dog er det inden for de sidste 5 dage blevet meget mere. Men min moderkage ligger os foran. Så for en uge siden mørkede jeg hende os kun om aftenen når jeg lå og slappede af smiley

  • #8   19. jun 2012 Thomas og Julie J: velkommen til smiley og stort tillykke med den lille pige smiley !

    Frk L: ej hvor dejligt du er begyndt at mærke hende mere. Det må være hyggeligt smiley nu begynder de også snart at være så store! Hehe.


  • #9   19. jun 2012 Vi stadig usikre om vi kan mærke hende... Iiiih vi vil også smiley
    Men ja, hos nogle kan man først mærke det i uge 22-24 er der mange der siger. lang tid at vente smiley


  • #10   20. jun 2012 Ja kender det alt for godt. Jeg mærkede små "hoppende nerver" (min bedste sammenligning) ca fra uge 20. Og var meget i tvivl om det var det ene eller det andet. Men her i denne uge (23) kan jeg mærke lidt mere tumlen rundt. Føler det ikke som spark spark, mere som en tumlen, hehe.
    så det bliver godt med rigtige spark smiley
    Vi krydser fingre for at du snart begynder at mærke lidt tumlen og andet smiley


Kommentér på:
Mærke babyen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce