{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.423 visninger | Oprettet:

Ting til babyen :) {{forumTopicSubject}}

Hva så piger.
Hvor langt er i med indkøbet til den lille ny og er i igang med at lave babyværelset?

Vi har købt det meste, mangler bare de diverse pusleting og bleer. Ellers tror jeg vi er ved at have det mest nødvendige.
Ang. værelset er vi ikk så langt, Der mangler at blive malet sidste gang, lagt gulv og få de diverse ting på plads. Håber vi når det til tiden, syns godt nok tiden går så stærk. Tænk jeg har kun 16 uger tilbage til min termin.. Syns det vildt, føler somom det var igår jeg testede positiv. smiley

Go dag til jer alle skønne mødre. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ting til babyen :)
  • #1   20. aug 2012 Vi har også fået købt det meste. Mangler bare barnevognen er færdig til at komme hjem smiley
    Bærneværelset går vi igang med denne weekend fordi de skal dele væresle til at starte på så storesøsteren skal også lige ha tid til at vende sig til de nye omgivelser før lillebror os kommer smiley


  • #2   20. aug 2012 Puha, vi har alt tøjet.. og det andet pynt som lampe og div.
    Men seng, puslebord hylder og alt det skal vi ud og købe i næste mrd..

    Plejer der at gå længe inden man får barnevognen?? når man har bestilt/købt den??
    Vi skal nemlig ud og købe en ny, men svigerforældrene er lidt overtroisk, da der første barn død, da han var 3 mrd gammel. Så vi må bare IKKE få den hjem inden baby er født, det har vi lovet dem. smiley


  • #3   20. aug 2012 Vores barnevogn står lige pt. På fabrikken i sverige smiley Der går en 2 ugers tid før den er klar til at komme mod DK vores kommer til at stå over ved svigerforældrene indtil han melder sin ankomst. Men vil gerne ha lift og pusletaske hjemme så jeg kan få den pakket på et tidspunkt til sygehuset.

  • #4   20. aug 2012 Åhh så jeg ikk den eneste der mangler smiley Der bare rigtig mange ting man skal ud og købe når man står og venter den første, men eeeelsker det. Det bare så hyggeligt at gå rundt inde i Aalborg og kigge efter babytøj og udstyr. smiley
    Vi så heldige at få en ny barnevogn af svigerfar og nu har os fundet den men det står os i ønskebørns lager, så den skal os bare hentes nårr vi nærmer os terminen smiley


  • #5   20. aug 2012 Vi har stort set os det hele, har en seng i kære børn der er betalt og det hele, som skal hentes i starten af november.. Barnevogn mangler jeg dog, kan ikke rigtig beslutte mig smiley Også går jeg og venter på babysam ringer med mit puslebord, der er betalt men de havde det ikke hjemme.. Men ellers har vi været ude og købe babyalarmer, tøj, dyner og alt det der smiley Selvom man kan blive ved smiley

  • #6   21. aug 2012 ejj så er det bare mig som halter lidt smiley ej vi har det meste tøj fra storesøster, så har jeg fået en masse af en veninde også... ang børneværelse skal vi ha sat xtra vægge op i stuen, så det bliver først i oktober så skal der bare males på værelset når det er sket, og så bliver det ellers indrettet..
    Har seng, puslebord(den har vi jo fra storesøster) vi mangler så tøjskab og noget at ha legetøjet i og barnevogn (som dog næsten er købt) og så mangler vi en søskende vogn men den regner jeg med at find i Januar smiley


  • #7   21. aug 2012 Jeg er heller stadig ik kommet langt smiley
    Vi mangler at få lagt nyt gulv og vi gider ik købe møbler før det er lagt.
    Vi har dog puslekommode (hyacint fra babysam) og vi har bestemt os for resten af møblerne.
    Vi får dog det meste af div. familiemedlemmer, og så kan man ik så godt tvinge dem til at købe det her og nu når de er så søde at forære os det, men stresser alligevel lidt over det, og vil helst have det hjemme min. 2 mnd inden termin, så hvis de ik har givet os det inden køber jeg det altså selv, og så må de blive nok så fornærmede smiley

    Men det eneste vi har er puslekommode og barnevogn smiley og så lidt tøj og småting. STRESS... hihi.


  • #8   21. aug 2012 og jeg er altså 24+6, så skal føde om 15 uger smiley det er jo ingen tid.

  • #9   21. aug 2012 Hvor er du sød Linnea smiley
    jeg er 25+1 i dag og stresser slet ikke.. har selv sagt til kæresten vi først skal lave væg i oktober da min stue bliver mindre jeg går bare og glæder mig smiley hih
    men ja da jeg ventede Gabriella begyndte vi 3 mdr før at slibe sengen ned, det gik totalt i kage og endte med den dag jeg fødte måtte svigerfar ud og hente sengen og lige ordne den så prinsessen sov i barnevogn de første 4 dage hjemme smiley men ja smiley satser på alt er klar når lillesøster ankommer i starten af december selvom vi først starter om 1½ mdr eller sådan noget


  • #10   21. aug 2012 stresser ikke, ved hvad vi skal ha' vi mangler bare lige 2 biler som og mor og svigermor kommer med, så vi kan tag på det helt stor shopping efter de stor ting i Århus.. smiley
    Er 25 + 3 og tror sku mere det kæresten der stresser over der KUN er 15 uger til.. smiley Glæder mig bare til hun kommer også synes jeg det er lidt vildt der ikke er længere tid til jul, elsker jul.. smiley


  • #11   21. aug 2012 ihh ja jeg elsker også jul, bliver så hyggeligt med alle vores små nissebørn vi får smiley

    Åh ja jeg skal vel nok nå det hele. Er bare så skide nervøs for det smiley



  • #12   21. aug 2012 årh jeg haaaaader jul smiley får altid julestress hvis ik det fordi vi altid kager i vores penge op til jul så er alle andre så stresset smiley synes det bliver ødelagt... havde glædet mig sådan til jul sidste år men det blev også ødelagt ved vi var næsten 20 mennesker smiley så gik julehyggen bare af det.. det er simpelthen så øv.. og så mig og sne og glat vejr.. jeps det ender altid i forstuevet fødder og andre skader smiley

    puh tager sorgerne på forskud smiley men glæder mig til baby og at jeg har barsel til jul så kan man vel ha tid nok til gaverne smiley hahah

    Linnea - Er sikker på du nok skal nå alt sammen smiley på den anden side 15 uger er jo alligevel liidt lang tid endnu smiley og når vi endelig rammer 30+ så går tiden endnu langsommere smiley


  • #13   21. aug 2012 Ja du har ret smiley

    Jeg tænker meget på hvor vi skal holde jul i år - har mest lyst til bare at holde hjemme, min kæreste, Lilja og jeg (og dyrene smiley )

    For gider ik hans familie hvor der kommer 10 mennesker jeg aldrig har mødt før, og min far skal til nordjylland hos hans kærestes familie, og min mor skal holde med hendes kærestes familie for første gang, så uanset hvad jeg vælger bliver det med en masse fremmede, og det tror jeg ik jeg magter 14 dage efter jeg er blevet mor.
    Hvad skal i til jul?


  • #14   21. aug 2012 Ja det med glatte vej, er heller ikke lige mig, har aldrig brækket noget.. men er bare så skide bange for at falde alligevel.. smiley håber bare de glatte veje kommer efter termin, så jeg ikke går rundt og er bange for at lange på maven.. smiley

    Puha synes allerede tiden, går lidt langsom på en måde.. har dog ikke haft kvalme og det man har de første 3 mrd. men har så haft alt muligt andet. og ja glæder mig bare til det er overstået. Håber hvert falde at vis vi skal have en nr. 2 at det bliver en letter graviditet.. manden vil gerne, men nu det jo heller ikke ham der skal gå med en bebs i 9 mrd... smiley


  • #15   21. aug 2012 Vi holder jul herhjemme, hvor kæresten står for maden og jeg står for op pyntning.. smiley
    Jeg tror ikke jeg magter så mange mennesker, men alle vil jo bare holde jul sammen med en, når der lige er kommet en ny, det lyder som om de tror at jeg er helt på toppen og er jeg også måske, men vil da ikke have for høj forventninger, vis jeg nu ikke skulle være på toppen..
    Men der kommer: Svigerforældre, og bedstemor og min mor og lillesøster. (måske min kærestes søster som kommer hjem fra Kina i julen, efter 2år) og har sagt jeg ikke vil have flere, men svigermor har med at tale oversig engang i mellem... Så nu må vi se..


  • #16   21. aug 2012 Syns jeg stresser lidt. Vi mangler gulv og malet sidste gang på hendes værelse. Er 24+1 i dag og bange for vi ikk når at blive færdig til tiden.. Tænkt hvis jeg føder før tid.. smiley Mine forældre har givet os vugge og kravlegår som står der skal slibes ned og males. Jeg har selv slebet min tremmeseng så den skal os ud til mor og males smiley Puha. Hehe. Hvor lang tid før vil i få barnevognen hjem?

  • #17   21. aug 2012 jeg har allerede barnevognen hjemme nu smiley

  • #18   21. aug 2012 Vi holder jul hos min far i år.. så vi bliver heldigvis kun min far hans kone og deres 2 unger og så mig og min kæreste og vores 2 unger smiley Bliver en rigtig gang lille familie hygge smiley

    Janni - Årh ja i har nu meget der skal laves smiley men i skal nok nå det smiley der er jo stadig "go tid" vi er ik engang begyndt at lave væg endnu smiley
    Man må jo ikke få barnevogn hjem før man har født siger den gamle overtro smiley


  • #19   21. aug 2012 Vi var ligeglade med overtroen, babysam havde 25% på emmaljunga som vi ville have, og så fik vi oven i købet en unique stel gratis med. I alt gav "vi" (svigerfar smiley ) 4800 for en der ellers kostede 7400. Så det var en pæn sjat at spare smiley

  • #20   21. aug 2012 jah puh det var mange penge at spare smiley hih
    vi køber først i oktober så ved jeg ik om vi planter den hos de gamle eller tager den hjem eller hva vi lige gør smiley


  • #21   21. aug 2012 Sandra: Ja men du ved lige pludselig går tiden bar stærk og inden man ser sig om går man på barsel og så der kun 4 uger tilbage.. Hehe.
    Linnea; Vi fik os vores barnevogn på tilbud men har kun betalt 500 kr i dep. Så betaler svigerfar den når vi henter den smiley Men vi kunne stadig få den sat til side selvom den var på tilbud smiley


  • #22   22. aug 2012 Janni - Ja det er rigtig smiley :) meen der er stadig liidt tid endnu smiley

  • #23   22. aug 2012 Vil så gerne ud og kigge på barnevogn nu, men vi venter på dep. fra den gamle lejlighed. Der får vi 7.000 tilbage, så dem har vi aftalt at bruge på en ny barnevogn.. smiley
    Så de penge må gerne komme snart! smiley


  • #24   25. aug 2012 Ååårh hvor sødt mutten smiley Der er nok nogen der glæder sig til at skulle være morfar smiley

Kommentér på:
Ting til babyen :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce