{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.148 visninger | Oprettet:

Så er vi en mere i familien {{forumTopicSubject}}

Ja burde jo nok være endt i august gruppen. Havde termin d 5/9 men i mandags gik vandet kl 11.15. Var oppe og få kørt en kurve, og fik at vide at hvis ikke fødslen selv var gået i gang i løbet af natten skulle jeg ringe op kl 7.30 til fødegangen og få en tid til at blive sat i gang. Fik en tid kl 15 og vi drog afsted. Havde Hart list murren men ikke noget vildt. Så kl 16 undersøgte de mig inden de ville sidde mig i gang og der var jeg 3 cm åben allerede. Så hun mente vi lige skulle se om ikk det gik i gang selv. Hvilket det gjorde. Åbnede mig lige efter bogen. Skulle have antibiotika hver 4 time mindst to gange og ellers til jeg havde født. Nåede tre omgange for kl 00.52 eller lidt besvær med stillingssskift pga hjertelyden fødte jeg en vidunderlig smuk dreng præcis to uger fær termin. Han vejer 3340g og er 51cm lang. En rigtg lille lækker baby. Og en fin overraskelse, for vi havde valgt ikke ar vide kønnet inden, men drømmen lå i en dreng, hvilket vi fik. Så vi er ikke tll at skyde igennem smiley og slet ikke jeg. Er stolt af at det eneste hjælp/smertelindring jeg fik var min vejtrækning. Og så lidt lændemassage. Så vi er stolte smiley Tak fordi i læste med.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er vi en mere i familien
Kommentér på:
Så er vi en mere i familien

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce