{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.001 visninger | Oprettet:

det nye d.u.m {{forumTopicSubject}}

er det bare mig, eller er showet ikke lavet en del om?

Jeg kan ikke ikke helt finde ud af om det er fordi jeg selv er blevet mor eller om Kaare Sand, manden bag serien, har ladet sig påvirke og/eller fået restriktioner om hvad han må vise og ikke vise, og hvem der må være med i programmet og ikke...

altså når man ser nogle af de gamle programmer, jamen så var der bare lidt mere spænding - jeg kan huske jeg tit sad med følelsen af"orv, det skal jeg ikke gå glip af næste gang" - hvorimod nu er det en smule kedeligt?! - det generer mig ikke at gå glip af et afsnit...

Måske er det bare mig, men synes bare at offentligheden pegede fingre af programmet og mente, at de fik det til, at se nemt ud at være ung mor osv.

Men nu, ja jeg synes sq der er gået lidt for meget frk. solskin i det, og hvis de mente at programmet idylliserede en ung mors liv før, så synes jeg det er endnu mere nu...

Igen jeg ved ikke om det er mig der savner drama eller om det er rigtig nok at det nye d.u.m har et helt nyt koncept..

Kan også være, at de unge mødre derude er blevet klogere og ikke deltager i programmet, hvilket jo bare er dejligt, eller om de bare ønsker at d.u.m skal dreje nøglen om?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det nye d.u.m
Kommentér på:
det nye d.u.m

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce