{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

Så nærmer vi os hastig marts månede {{forumTopicSubject}}

Hva så de damer hænger i ved endnu, og går det ellers godt .
Her er der 12 dage til termin og ønsker virkelig bare snart der vil ske noget syns det ved at være hårdt når man er alene i hverdagene med sin søn som er syg konstant men igen vil også være rarest vi alle var friske inden det går løs.
Men er klart med den basse jeg render rundt med han blev skønnet 3600g til jm 37+3 syns det lyder helt sindssygt men hun sagde så at næste gang jeg skal til jm 39+3 at vis han var vokset godt til igen skulle jeg scannes og muligvis sættes igang men ønsker egentligt bare og selv at måtte gå i fødsel. Men ellers har jeg haft en god graviditet, det først nu jeg er begyndt og være godt øm i understellet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så nærmer vi os hastig marts månede
  • #1   4. mar 2013 Hmm ved ikke hvorfor men den har slet ikke vist at der var nyt indlæg..
    Nå men her går det rigtig godt. Glæder mig godt nok os til at få det overstået nu. Som du siger, så er jeg os bare mega øm i understellet efterhånden og træt af at bære på den lille efterhånden. Glæder mig så meget og har virkelig svært ved at vente.. Har lige være ved jordemoder i dag hvor jeg er 39+0 og den lille blev skønnet til 3500, dejlig størrelse.
    Fik planlagt hvad der skal ske så fremt jeg ikke har født om en uge så nu synes jeg vi kan se en ende på det.. Fantastisk smiley

Kommentér på:
Så nærmer vi os hastig marts månede

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce