{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

vi nærmer os med heftige skridt.. {{forumTopicSubject}}

og nu er det ikke julen jeg snakker om smiley ! tænk engang,, jeg er 27+2 henne, og det vil sige at der kun er 89 dage til termin smiley ! ej hvor er det vildt, man føler sig helt rig når man tænker over det, tænk engang... bliver i ikke bare lykkelige ? smiley -- og STRESSEDE ?? uhh ha jøsses vi skal jo til at være færdige og handle resten ind ... ååh der skal ordnes sååå meget inden lille mand kommer ... jeg får jo stress smiley og så her op til jule-stresseriet .. huhadada.... og om han så kommer inden til eller om jeg skal gå over tid?? bob bob bob, det er jo ikke til at vide :o)
nåe heh det var lige lidt fra mig og min roedede tankegang smiley
hvor mange dage er der til jeres termin ? og hvad går i og tænker om at fødslen nærmer sig ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vi nærmer os med heftige skridt..
  • #1   11. dec 2008 hejsa...
    jamen der er søreme også 89 dage til min:-) og min dreng i maven skal også hedde magnus:-) det var da meget sjovt hva;-)

• #2   11. dec 2008 maj-britt ej hvor sjovt smiley har din så også fået hikke smiley ? det oplevede jeg lige i dag,,, det var bare hyggeligt ...
    hvad skal din lille magnus så hedde til efternavn ? ved i det smiley og hvor skal du føde ?

• #3   11. dec 2008 Pyhh... Jeg er 28+2 henne, så der er 79 dage til min termin... Gik lige op for mig, at det ikke kan varer længe... GISP... Men glæder mig dag for dag til han kommer ud... Har en lille Neo i maven og hold op, hvor er han aktiv efterhånden smiley Spekulerer nu mest på julen lige nu og på at forberede de store børn på en lillebror, så har ikke tænkt så meget på fødslen for tiden...

• #4   11. dec 2008 Hehe.. Ja det er sgu snart smiley
    Lige rundt om hjørnet smiley Hold da op.. Huhu smiley
    Har præcis 87 dage til termin smiley Glæder mig SÅ meget nu smiley Kan slet ikke vente mere smiley

• #5   11. dec 2008 28+0 i dag - og ja, puhhh det er tæt på.
    De sidste dage har jeg bare haft en voldsom aktil baby i maven - meget mere end jeg plejer.
    Nogle der har oplevet det??

• #6   11. dec 2008 Karina
    Hehe, min er også helt vildt aktiv lige for tiden smiley
    Det bare skønt! Kan ligefrem se hvordan min mave gynger frem og tilbage når den bette danser rundt smiley

• #7   11. dec 2008 hej *Maiken, med en (måske) magnus i maven *, ja hikke det har jeg oplevet nogle gange nu, det er lidt mærkeligt:-) hmm ang efternavn, håber jeg på mit mellem navn og så faderens efternavn, som også gerne skulle blive mit:-) hvis alt går som planlagt og jeg kan hlde mit blodsukker nede, og slipper for at skulle på insulin(har fået graviditets sukkersyge) skulle jeg gerne føde på næstved sygehus, men stiger det og kommer jeg på insulin ruger jeg på riget, og det er jeg ikk særligt intra i, da vi bor ret tæt på næstved...

• #8   11. dec 2008 maj-britt , hvor sjovt smiley vi skal også bruge mit mellemnavn og faderens efternavn.. Vestergaard Roesen smiley det lyder meget godt, men jeg vil nu meget gerne vente lidt med at håbe på selv at hedde det smiley om nogle år måske... jeg skal føde i svendborg, det vil jeg nu også gerne da det kun er 10-12km væk...

ej i andre er lidt foran smiley snyd... og nej der er altså kort tid til at vi kan sidde med vores guldklumper..

• #9   12. dec 2008 Jeg er 25+0 henne så jeg er jo lidt bagud.. thi har lige talt at der er 105 dage til min termin.. smiley
    Nu er det altså lidt pudsigt.. vi har os bestemt os til magnus med mit mellemnavn og Jimmis efternavn.. smiley
    Jeg skal føde på Hillerød, er lidt spændt for de har vist ikke det bedste ry, håber det kommer til at gå okay.. :o)

Maj-britt - hvordan opdagede du at du havde sukkersyge? Jeg skal til test om det i januar, som rutine (nok fordi jeg er overvægtig, men måske os fordi min bedste har det)... Men har du haft nogle symptomer? :o)

• #10   12. dec 2008 Lena,- ej hvor sjovt.. hehe magnus er også et flot navn jo smiley

jeg skal også tjekkes for sukkersyge i januar.. men det er også rutine og pga for højt bmi ... der er nemlig ikke sukkersyge i familien smiley

• #11   12. dec 2008 ja synes det er et godt navn uden hang til kælenavn.. thi

oki ja det var bare meget rart a have en ide inden om man har sukkersyge eller ej.. heh ;p

• #12   12. dec 2008 man kommer fastende op til lægen hvor man får lavet den der glucosebelasting, sidder to stive timer og venter, nå de to timer er gået ved man om man har det, sådan fandt jeg ud af det... og så havde jeg jo i baghovedet at det kunne forekomme pga min morfar...

jeg er idag sygemeldt(kun idag) pga lægen bad mig tage den med ro, fordi jeg pludselig fik smerter i underliver/ det nederste af maven her i tirsdags, troede det havde med min bækkenløsning at gøre, men jeg har åbenbart knoklet for meget med de gamle mennesker på jobbet...

• #13   12. dec 2008 oki ja så kan jeg jo ikke gøre andet end a vente og se.. men føler mig nu frisk nok, så håber ikke jeg har fået det/får det... heh :o)

Kommentér på:
vi nærmer os med heftige skridt..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce