{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Voksipose, nødvendigt eller ej?
  • #1   7. dec 2010 Anton ku slet ikke li`at ligge i voksi så her var den ikke populær.

jeg har ikke haft det til mine 3 ældste børn og antosn solgte jeg meget hurtigt igen - Anton vil puttes med dynen godt op om - og så "snuse" dyne og det ku ikke lade sig gøre med voksien .

• #2   7. dec 2010 Vi har ikke haft nogen , Kian har være godt tilfreds med sine dyner.

• * Mama1304 *
    * Mama1304 * Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 113 Svar: 259
    #3   7. dec 2010 Men hvornår er det man bruger en voksipose? smiley

Behøver man en, hvis man køber en barnevogn+lift og en autostol?

• * Mama1304 *
    * Mama1304 * Tilmeldt:
    aug 2010

#4   7. dec 2010 Hov nu kan jeg da se at de hedder køreposer sådan nogle, og at VOKSIposer er et mærke smiley

• * Mama1304 *
    * Mama1304 * Tilmeldt:
    aug 2010

#5   7. dec 2010 Okay tak for svar smiley

• #7   7. dec 2010 Mine børn elsker deres voksipose og jeg synes den er genial.. Jeg havde ikke en til de to første børn og jeg forstår slet ikke at jeg kunne undvære den. Mine sover i den i deres barnevogn både vinter og sommer..

• #9   7. dec 2010 autostol skal man da altid ha...den fungere spm lift...blev rimelig hurtig træt af min da pladen indeni tit lå af h til og når man så havde puttet den lille i den og man løftede hende i den stod hun nærmest lodret

• #10   7. dec 2010 Vi kan ikke undvære vores. Jeg synes at det er en rigtig god investering. Min søn elsker at ligge i sin pose.

• #11   7. dec 2010 Nu har jeg så aldrig brugt pladen, mine har udelukkende ligget i barnevognen. Vi har voksiposen fra stokke med både sommer og vinterdyne..

• #12   7. dec 2010 Vi har fået en duni duo. Vores datter er også fra april men vi brugte den ikke rigtig i starten da jeg synes hun var for lille til ligge i den selvom der var bæreplade til. Jeg synes det er bedst med en rigtig lift de først 3-4 måneder. Der ligger de mere beskyttede, men siden septemper har vi brugt den hver dag i barnevognen og ville slet ikke være for uden. De skal slet ik pakkes så meget ind som hvis de kun lå med dyne, mira sover kun i sit almindelig tøj og hvis det er rigtig koldt så en fleecetrøje og så altid hue og vanter. Den er også god til at bære dem i nu det er koldt, men vi bruger heller ikke pladen i.

• #13   7. dec 2010 Personligt foretrækker jeg rigtig lift og dyne, evt. en decideret sovepose ud over hvis baby sparker dynen af... Synes liften pga. kaleschen skærmer baby bedre mod lys osv. når h*n sover...
    Jeg køber IKKE en sådan pose, og VOKSIpose er både et mærke, men også en masse betagnelse for den type poser i "folkemunde" lige så vel som PuttePosen er samme stil men til autostol (som jeg selv er ved at sy en lignende af, da jeg har tjek på min symaskine, og er for nærig til at gi' flere hundrede kroner for noget jeg selv kan lave for ca. 150,- smiley
    ... Har flere veninder der bander og svovler over at skulle pakke baby ind i flyverdragt og hvad ved jeg eller dynen falder af og bliver våd smiley
    Hvad mon de skal have i julegave af mig smiley *smiler*
    *min* pose til autosol sidder fast, og baby bliver spændt fast indvendig, hvilket faktisk øger sikkerheden da selerne sidder korrekt sådan smiley

• #14   7. dec 2010 Jeg ville SLET ikke undvære den!
    Nicklas bliver 2 til januar og han sover stadig i den.

• #15   7. dec 2010 Jeg valgte en junior dyne istedet for den kunne min datter få glæde af længere og havde samme funktion..

• #16   7. dec 2010 Jeg brugte lift til Oliver i starten, fordi jeg ikke rigtig vidste noget om det, men efter kun 5 mdr var han vokset ud af liften, og hvad så, og så fandt jeg ud af at vokien fandet, og han elsker den, også nu hvor han er snart 1½ år gammel, vi skal have en lille drng mere til April og jeg har købt en voksi til den lille som jeg fik med posten i går, og er sikker på han også nok skal blive glad for den, jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at bruge liften denne gang. Jeg kan kun se fordele med voksiposen, i sær at børnene som regl elsker at blive puttet i dem og at de ikke skal pakkes ind i tøj fra top til tå, men jeg ville nu købe en orginal voksi og så evt købe en brugt, begge de 2 jeg har købt er brugte så kan man få den til under halv pris uden det kan ses at de har været brugt.

Undskyld den lange "reklame" fra mig, jeg fortryder bare jeg ikke selv havde en fra starten med den første, men den er jo ikke nødvendig, bare lidt luksus og det bedste til ens barn efter min mening =)

• #17   7. dec 2010 Ved ikke om man ligefrem kan sige det er en nødvendighed;)... Men vi er hvertfald super glade for vores VOKSI.. så det er et af de bedste køb til baby vi har gjort..

• #18   7. dec 2010 Voksiposen er klart det bedste jeg har købt. Brugte den ikke til vores første, men nu med to børn der skal ud af døren er det genialt at det kun er den ene der bliver pakket ind i tøj! smiley Vi brugte liften når hun sov om natten og vi skulle nogen steder, men voksi´en i barnevognen. Har også både sommer- og vinterdyne - og den er købt brugt på dba.dk smiley

• #19   7. dec 2010 Jeg købte min første ægte voksi på dba i sin tid for 350,- med begge dyner(sommer/bomuld og vinter/uld), den var ikke videre køn og var falmet i farven, men man kan få synet nyt betræk for 200,-+stof..... Og man kan stadigvæk få dem billige på f.eks dba...

• * Mama1304 *
    * Mama1304 * Tilmeldt:
    aug 2010

#20   8. dec 2010 Tak for alle jeres svar smiley

Har lige et spørgsmål:

Bliver sådan en kørepose ikke for varmt at bruge om sommeren? Hvis barnet ligger i barnevognen og er pakket ind i sådan en pose?

• #21   8. dec 2010 De der bruger den har både en sommer dyne OG en vinterdyne de skifter ud efter årstiden... (speciel dyne som passer inden i pose "betrækket")

• * Mama1304 *
    * Mama1304 * Tilmeldt:
    aug 2010

#22   8. dec 2010 Ja det læste jeg godt. Men kan bare huske at fra da jeg arbejdede i en vuggestue og når børnene skulle sove i barnevognen om sommeren, så sov de ikke med dyne?

De sov bare med en betræk over sig uden dyne?

• #23   8. dec 2010 altid i de rigtige varne mdr bruger vi ikke vores voksi der har Oliver bare sovet med et lille tæppe eller betræk og ellers laver jeg bare være med at lukke den til når det bliver varmere, så der kan komme luft ind =)

• #24   13. dec 2010 Da jeg arbejdede i vuggestue var der flere af børnene der havde sådan en at sove i.
    Det var enormt praktisk, fordi de ikke behøvede ret meget tøj på, med mindre det var meget koldt.

Kommentér på:
Voksipose, nødvendigt eller ej?

Annonce