{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.158 visninger | Oprettet:

En masse spørgsmål :D Lidt lang. {{forumTopicSubject}}

Hej piger, jeg har lige et par spørgsmål. smiley

Babysam har fødselsdag og har fra idag nogle fantastiske tilbud.

1. Er termotøj fra Kvickly/føtex godt nok, eller er det bedst jeg køber det i babysam? Der er jo stor forskel på prisen.

2. Er det nødvendigt med begynder sko? Hvorfor skal børn have dem? Jeg har kigget på nogle rigtig søde nolge fra Bundgaard, som han skal have, hvis det er.

3. Hvad skal jeg købe af hue til min søn? Hvilken en anbefaler i? Elefant hue, eller hvad?
Det skal lige siges at han gør alt for at hive huer af, så det kan være nogle, der kan sidde ordentlig fast, men er det sikkerhedsmæssigt godt?

4. Hvad skal han have han have af vanter og andet "små overtøj"? Hvor mange par? Og hvilke er gode til en dreng på 9 mdr. (Bliver 1 år til december)

5. Skal jeg bare købe termofutter til hans fødder? Jeg har tænkt to par? Han går ikke endnu, men jeg tror faktisk han går inden det nye år. Skal jeg vente med at købe andet?

6. Babysam forhandler ikke Basson. Vi skal have nye dæk til vores. Kan man købe dæk seperat i Kære Børn?

7. Min svigermor og mor synes jeg er tosset fordi jeg vil give Christian ting i julegave og fødselsdags gave som er lidt dyrt. Nu har jeg så fundet frem til billige ting.
Radioen i julegave og det fra Ikea i fødselsdagsgave?
(link fjernet)
Og
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/50178411/
og
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/20078031/
Så havde jeg tænkt lidt legetøj?
Er det fint nok?
Jeg ville have købt det hvide sæt babysam har på tilbud, men min svigermor siger det er dumt, for når det er hvidt, så bliver det hurtig grimt.

8. Ved i hvad en kørepose til Emmaljunga Cerox 2.0 koster?

9. Vi har en voksipose, hvor længe kan man bruge den?

Jeg håber i kan hjælpe mig lidt.
Jeg ved godt at jeg tit laver indlæg, men jeg har ikke andre at spørge. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En masse spørgsmål :D Lidt lang.
Kommentér på:
En masse spørgsmål :D Lidt lang.

Annonce