{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.664 visninger | Oprettet:

No name
No name
Tilmeldt:
25. feb 2010
Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058

Vinterjakke. Molo vs. Hummel vs. Cupcake {{forumTopicSubject}}

Mmm
Har sådan kikket på de nye vinterjakker, og kan slet ikke bestemme mig! (:

Har helt forelsker mig i Molo's nye dun jakke :

(link fjernet)

-Men den er jo bare ikke vandtæt :Z

Så har jeg også kikket en del på Hummel's nye :

(link fjernet)

-Kunne egentligt ik lide den her på nettet, men så på den i Prinsesser og Pirater og den er bare SÅ lækker i farverne.

Men så er der jo også den nye fra Cupcake :

(link fjernet)

-Men tænker bare, er den ikke for sart i farven? Og omvendt kan jeg bare bedre lide beskrivelsen af den, frem for de andre..

Hvilken ville i vælge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinterjakke. Molo vs. Hummel vs. Cupcake
  • #1   23. aug 2011 sidste år havde min datter ticket2heaven vinterjakke ogden var virkelig lækker, i år har hun fået en molo, vi har ikke brugt den endnu så er spændt på kvaliteten smiley (faldt over et godt tilbud derfor blev det den)

    min søn havde Hummel jakke sidste år og den var jeg rigtig glad for. den var god varm og han var aldrig kold eller våd og den er stadig flot,men han kan ikke passe den i år, men han skal helt sikkert have hummel igen i år.

    overvejer også den hummel du har kig på til mindsten fordi jeg var så glad for victors hummel. men venter lige lidt endnu og ser om hun kan være i frejas t2h denne vinter smiley

    så udfra de 3 ville jeg vælge hummel, selvom cupcaken ser god ud. men har ingen erfaring med dem.


  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #2   23. aug 2011 Tak for din erfaring (:


  • #3   23. aug 2011 Jeg har lige købt cupcaken både i jakke og flyverdragt.
    Har dog også lige købt en hummel flyverdragt, da jeg bare elsker hummel, så kunne ikke lade være.

    Jeg synes cupcake ser rigtig godt ud, men har jo ikke brugt det endnu, men sødt er det.

    Jeg plejer at bruge molo mest men har dog valgt de to andre mærker i år.

    Jeg synes det er så svært at vælge.


  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #4   23. aug 2011 Også i den lyse rosa?
    Tænker... Den må vel være meget sart.. Og så tænker jeg hvis der kommer pletter osv på.


  • #5   23. aug 2011 Ja jakken er men flyverdragten er i lilla.

    Ja jeg tror også det er lidt sart, men synes bare den var så sød.


  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #7   23. aug 2011 - hvorfor sku anorak ik være god?

  • #8   23. aug 2011 Hej,
    Da vi skulle købe den første vinterjakke sidste år til Caspian, var det også svært. Men afsted til børnebutikken -og så fortalte jeg ekspedienten at jeg ville have en jakke der både var vandtæt OG vindtæt! Og eneste jakke / mærke der opfyldte det behov var Hummel! Så den købte vi, og den er fantastisk! Så min anbefaling er helt klart hummel!


  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #9   23. aug 2011 ^^ ifølge infoen på jakkerne, så skulle Cupcake jo være bedre vind og vandafvisende?

  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #11   23. aug 2011 Hehe min datter har ik noget hår der kan ødelægges griner xD Så det er ik et problem her.
    Grunden til Cupcake får mig i tvivl er også farven og dens sarthed.


  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #13   23. aug 2011 Den skal bruges i dp og hjemme. Også ude, inden flyverdragten skal hives frem.

  • #14   23. aug 2011 Altså min jakke skal kun bruges som transport/fine jakke tror jeg.
    Ellers skal hun have hendes flyverdragter på eller det termosæt som jeg har købt til at skal bruges inden det bliver flyverdragt vejr.


  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #15   23. aug 2011 ^^ Jeg har også termosæt til hende og en Molo softshell. Men tænker bare at vinterjakken bliver nødvendig inden flyverdragten? Eller er det slet ik nødvendigt??

  • #16   23. aug 2011 Termosæt og softshell bliver der brug for her i efteråret. Flyverdragt har du kun brug for hvis hun er i pasning og skal kunne sidde/kravle på jorden (jeg kunne se at hun er fra sep sidste år, så hun kan nok også gå til vinter :)). Vinterjakke kan være god at have hvis i skal i byen og og handle eller lign. så gider man jo ikke proppe dem i flyverdragt hvis man skal køre i bil.
    Min erfaring med jakker gør, at jeg personligt kun vil have vinterjakker hvor bagsiden er længere end forsiden, fordi når de bukker sig, sætter sig ned, kravler op og ned fra ting, så skiller de på ryggen! og det må være koldt tænker jeg. Derfor vælger jeg ikke de jakker som går ind i livet med elastik. Her kommer lige et par links for at forklare hvad jeg mener smiley
    Sådan en her havde jeg forige år og den kravlede op!

    http://dk.bestseller.com/name-it/outerwear/MINIMETROJACKETNAVY/13070332,da_DK,pd.html?dwvar_13070332_colorPattern=13070332_NAVY

    Den her går ned om numsen smiley

    http://dk.bestseller.com/name-it/outerwear/MINIMETROJACKETNAVY/13070332,da_DK,pd.html?dwvar_13070332_colorPattern=13070332_NAVY


  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #17   23. aug 2011 Hun går allerede nu smiley

    Men tænker.. Skal jeg "kun" bruge jakken til transport osv? Eller kommer de til at brugde den ude at lege i også? (nu når jeg her termotøj og softshell)


  • #18   23. aug 2011 Cupcaken er længere bagpå også.

    Altså når der begynder at blive koldere får Sofie bare hendes termotøj på når hun skal ud og lege.

    Jeg tror næppe hun vil få brug for hendes vinterjakke til leg, men ellers må hun jo bruge den, så sart tror jeg dog heller ikke den er.

    Sofie er fra august sidste år.


  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #19   23. aug 2011 Iiih sys det er svært hehe smiley
    Mon ik jeg bare skulle tage en snak med min DP og spørge hvad hun forventer af tøj til efterår og vinter (:


  • #20   23. aug 2011 Hehe ja jeg synes også det er så svært, derfor jeg har købt alt snart smiley er så bange for at komme til at mangle noget.

    Sidste vinter sov hun jo kun uden for i barrnvognen, der var hun jo ikke ude og lege osv. så det er så svært når det nu er den første rigtig ude vinter.


  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #21   23. aug 2011 Ja det er jo det! smiley
    Tror jeg tager en snak med dp imorgen.. Hun ved jo hvad hun vil og skal bruge ;P


  • #23   23. aug 2011 jeg har selv købt den fra hummel... dog bare i lilla....

    jeg syns den virker rigtig lækker, og er sikker på vi bliver glade for vores.... smiley


Kommentér på:
Vinterjakke. Molo vs. Hummel vs. Cupcake

Annonce