{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cybex pallas 2-fix
  • #1   26. jan 2012 man kan bruge den til begge dele, se evt min annonce, den er kun brugt 1 mrd's tid, er villig til af gå ned på 1300

• #2   26. jan 2012 Jeg vil klart anbefale at du prøver stolen før du køber den.
    Vi var meget "hug" på den fordi den tester helt i top. Men vores datter sad voldsomt dårligt i den, hun blev mast meget og kunne ikke bruge armene...

Cybex stolen fåes både til alm sele og isofix...

• #3   26. jan 2012 Du kan få en model der hedder pallas bare . Den er til sele smiley så sparer du lidt . Men omvendt kan den bruges så længe at i muligvis får bil med isofix inden den skal skiftes så det er nok en go investering . Vi elsker vores smiley

• #4   26. jan 2012 Mette@ hvorfor vil du sælge den?

Vi har en bil men Isofix, men kan ikke helt gennemskue om det er meget mere sikkert, end selen? eller det bare er for at få flere penge i kassen for dem der sælger autostole??

Fru Nøhr@ hvordan siddder jeres barn i den? bliver hun "mast"

• #5   26. jan 2012 Det meget sikre i det du altid har stolen fastmonteret korrekt . Emma sidder fint i den - men kun på atuebordet smiley
    Hun er ikke gammel nok endnu .

• Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 289
    #6   26. jan 2012 Vil for en sikkerheds skyld oplyse at dit barn endnu er alt for lille til den stol.. Jeg ved ikke om du bare sondrer terrænet, eller vil skifte over nu. ???

Isofix systemet er mere sikkert forstået på den måde at stolen altid sidder fast i bilen, således at den ikke bliver til en projektil i et uheld, når barnet ikke er i den.

Der synes osse at være fordele med isofix i sidekollisioner - dog ikke nævnværdi forskel. dette skyldes de stive isofix-arme, der holder stolene bedre fast så de ikke flytter sig så meget.

Det antal cm barnet bliver slynget fremad med i frontal kollisioner synes osse en anelse lavere end dem i selemonterede stole. Men igen ikke noget nævnværdigt.

jeg vil iøvrigt råde dig til at overveje endnu en bagudvendt. De ER noget mere sikre - osse selvom det gælder en stol som dem med kollisionspuden. Mange fokusere kun på nakkebelastningerne. det er osse vigtigt at fokuserer på maveregionen. kollisionspude stolene forlader sig meget på tests istedet for det som sker ude på vejene, og stolene sælges på resultaterne. En bagudvendt stol derimod sælges primært på sin performance ude på vejene.

• Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 289
    #8   26. jan 2012 NÅ for pokker, jeg troede det var en bette bebs.

• #9   26. jan 2012 Jeg havde den til salg, da jeg er gravid og har bækkenløsning, og derfor var vi nød til at Købe en anden autostol, som kunne dreje Rundt så han sættes ind med fronten i od mig, så jeg ikke skulle vride i kroppen, når han sættes ind, men ja den bliver hentet imorgen efter planen

• #10   26. jan 2012 Jeg har både en dreng på 3,3 og en bette en på knap en måned, så i har begge ret:-)

Lena L @ jeg har set den på tilbud i babysam, og har pengene til den nu, han skal først over i den når han er gammel nok - men tak for opmærksomheden. Tak for info om Isofix.

Kommentér på:
cybex pallas 2-fix

Annonce