i vildrede :-( {{forumTopicSubject}}
hej piger, og i fyre der måtte være her
jeg er jo som bekendt gravid, og flyttet fra mit barns far. dette giver nogle kvaler under vejs (!!!)
nu r vi nemlig kommet til hvad skal barnet hedde?
vi ved det er en pige.
mit store ønske er at opkalde hende efter min levende mormor som hedder Karen, fordi jeg synes det er sødt, og fordi det har en stor religiøs betydning for mig.
dette vil han ikke høre tale om. han synes det er et gammeldags kedeligt navn, men kan ikke foreslå et andet navn selv. han siger han tænker meget over det, og det tror jeg på er sandt.
er Karen så skrækkeligt et navn? er det et nemt navn at drille med? signalerer det noget skidt eller dumt?
jeg forstår ikke hans modstand?
er der nogen af jer som måske kan forklare mig, eller hjælpe med nogle gode argumenter for mit ønske?
janne
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 1 Emner: 151 Svar: 1.366
Kunne du ikke prøve at snakke med ham om hun kunne hedde karen til mellem navn så..?? Måske det kunne hjælpe?
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 134 Svar: 647
et fornavn og 2 efternavne er hvad vi er enige om så langt. han hedder Høgh og jeg hedder kristensen.
Høgh Kristensen til efternavn. det synes jeg godt man kan. ¨
men fornavnet??
ps. jeg synes Dagny er helt vildt sødt- jeg ser intet galt i at kalde en smuk lille pige Dagny. så er der heller ikke 11 piger i den samme klasse der hedder det samme, men det er heller ikke så specielt et navn så det er oplagt at drille med. det synes jeg er rigtig fint i sig selv.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 2 Svar: 51
Navne har det jo med at komme på mode og hurtigt forsvinde igen
Synes nu ikke Karen er slemt men jo det er da et navn af ældre dato, men det indbyder da ikke til mobning
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 10 Svar: 263
da jeg luftede at min datter ud over at sku hedde siff, også skulle hedde zenia Ritta, efter min afdøde oldemor og farmor på min fars side.. de synes det var så grimt, og det kunne man ikke osv..
de havde jo intet at skulle have sagt.. men synes du skulle gå på kompromis..
jeg synes at karen er sødt, ikke noget man ummiddelbart kan drille med, men ville ikke give dert som fornavn..
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 59 Svar: 733
mar 2008
jeg vil prøve at vise ham denne tråd. måske det kan sætte lidt tanker igang i ham.....
jeg mener, jeg respekterer jo også hans religion.
maj 2008
mar 2008
han er fra nordjylland og kristent troende i mindre omfang. som folket flest kan man sige.
maj 2008
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 17 Babyer: 2 Emner: 93 Svar: 282
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Tror du ik bare det er fordi han er lidt på tværs??
mar 2008
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Du er bare en rigtig heldig kartoffel, fordi du har fået din Karen.
i vildrede :-(