{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

er i vildrede {{forumTopicSubject}}

jeg er simpelthen så uroligt lige for tiden.
jeg er lidt urolig for at jeg måske er gravid (håber det et eller andet sted ikke) for har lige lavet planer med min udd. vejleder om 10 klasse på vuc efter nytåer, og derefter skulle jeg jo gerne på en "ordenlig#" udd.

mit problem ligger primært i at jeg sindsygt gerne vil have nr 2 tæt på den første som er 8 mdr nu, men men men, har kun været sammen med min kæreste i en måned, og vi har godt nok "hygget" os omkring ÆL men det var på dag 12 og dag 16 så der burde ikke være den store "fare" men stadig så har han (efter lægens udsagn) elite soldater i sjoverten, og jeg begynder nu at blie lidt ængstelig for føler så småt spændinger i brysterne og har en anderledes følelse i underlivet, og ja jeg frygter et eller andet sted at min mens ikke kommer senest den 11 som den bør....

undskyld det blev så langt og sikkert også indviklet, er dårlig til at udtrykke mig på skrift men er bare så nervøs

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er i vildrede
  • #2   26. sep 2009 vi er begge enige om at det er langt for tidligt med en graviditet allerede....

men for mig er abort simpelthen bare ikke en mulighed... og har endnu ikke haft modet til at snakke med ham om min bekymring da jeg helst vil vente til jeg kan teste for hvis den er negativ så behøver jeg jo ikke at snakke med ham om det endnu...

• #5   26. sep 2009 nej det er jo lige det.... men det der nok ville gøre mig mest "øv" hvis jeg er gravid er at jeg så endnu en gang har ødelagt de uddannelses planer vi har har igang...

• #7   26. sep 2009 jeg håber heller ikke jeg er... vil egentligt først være gravid så det passer med at jeg kan afslutte 10 klasse.

men hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg han vil tage det meget pænt hvis jeg er... eller det håber jeg da han også gerne vil have en selv

• #9   26. sep 2009 jo tak

Kommentér på:
er i vildrede

Annonce