{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Hvorfor har han ikk lyst? {{forumTopicSubject}}

Ja så er det jeg frygtede allermest sket!
Han har ikk lyst til mig mere! Jeg er helt ude af mig selv, for føler mig jo ikk så attraktiv i forvejen. Jeg er virkelig ked af det og ved ikk hvad jeg skal gøre ved det? Har i nogle foreslag?
Jeg skal føde om 7 uger, men jeg har altså kun taget 6 et halvt kg på så det kan da ikk være det?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor har han ikk lyst?
  • #1   28. apr 2008 Jeg tror det er helt normalt at mændene også mister lysten, og det har intet med din krop at gøre.
    Du skal tænke på der også farer tusind tanker rundt i deres hoveder, de er lige så usikre som vi går rundt og er smiley
    Det er jo en kæmpe ting der skal til at ske for dem også.

• #2   28. apr 2008 Har i snakket om det ?

Min kæreste havde heller ikke den store lyst, for han havde det underligt med at der lå en baby derinde imens... Men det var sådan lidt i perioder..
    Men det er bare vigtigt at få snakket om det så man er tryg ved det hele og ikke går og laver alle mulige historier om hvad grunden kan være..
    Så bliver det bare meget værre...

Men han skal nok få lyst til dig igen smiley

• #3   28. apr 2008 Nej vi har ikk snakket om det, har spurgt ham om han sys jeg er ulækker og der sagde han nej selvfølgelig ikk.
    Det bare mærkeligt når der aldrig har været noget før og så lige pludselig så skal man næsten tigge om det!
    Har bare hørt at nogle mænd slet ikk får lysten igen fordi de nu ser, øhm, missen som noget praktisk og ikk sexuelt og vil for alt i verden ikk undvære sex.
    Tror bare jeg fokusere på det negative lige nu:-)

• #4   28. apr 2008 Synes nu også at det er forkert af dig at spørge om han synes at du er ulækker...
    Det er da et voldsomt ord....
    Måske du gjorde det for at få en samtale igang, men jeg ville nopk vælge mine ord anderledes ( ikke for at dømme dig !! )

Jeg synes helt klart at i skal sætte jer ned og så skal du stille og roligt spørge ham om hvordan det kan være at han ikke har lyst i øjeblikket.
    Og så ellers respektere at der er en periode hvor han ikke har lyst, men at du i det mindste kender grunden...
    Måske kommer der også en periode i dit liv hvor du ikke har lyst og så ville du da sikkert også blive ked af at din kæreste blev sur og ikke spor forstående....

Min kæreste glemmer da godtnok aldrig det syn da Malik kom ud af mig og snakker stadig om det ( når vi er alene *G* ) Det var godtnok IKKE kønt, men alligevel kom der jo en fantastisk lille dreng ud af "scenariet" og det tænker han mere på end det andet....

Kommentér på:
Hvorfor har han ikk lyst?

Annonce