{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Frisør spørgsmål ... {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde der ved hvor meget det koster at få trukket farven ud ?

Har en kedelig brun farve, og var altid blondt førhen, og jaaa den farve savner jeg dælme smiley

ved godt det er super hårdt for håret - men det skal klippes alligevel - det stakkels hår er blevet tortureret i så mange år efterhånden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frisør spørgsmål ...
  • #2   4. feb 2009 hvordan ska du klippes?

    Hver gang jeg har spurg en frisør om de vil trække min farve ud siger de at det kan man ik.. Og slet ik når det har været hjemmefarvet


  • #3   4. feb 2009 hvis dte er frisøren der har farvet det kan det trækkes ud.. er det købefarve, fra matas eller supermarked, kan det ikke ;O(

  • #4   4. feb 2009 der gav i mig lige neder på over man ikke kan trække det ud så .. ÆV!!!!!

    Men det er der så ikke noget at gøre ved - tumle - du må vide det, hvordan får man så det gule ud ? , så må jeg jo gå den vej igen smiley

    Og jeg ved endnu ikke helt hvordan jeg skal klippes, kommer an på hvor slemt mit hår bliver efter hårfarvning (når jeg for råd smiley )


    Dina - tror nærmere det er ... .20-30 gange smiley

    Men tak for svarene alle sammen ..





  • #5   4. feb 2009 når jeg har haft det mørkt så afbleger jeg 1-2 gange for at farver jeg det den lyse farve jeg vil have.. det er slemt for håret men det har hjulpet mig en masse at bruge hårkur bagefter

  • #6   4. feb 2009 jeg tror heller ikk det kan lade sig gøre overhovedet, men de kan lave en masse lyse striber og få det gjort en par gange det er billigere og det kan de. og så bliver det jo stille og roligt lysere uden at blive gult.

  • #7   4. feb 2009 har ikke råd til at gøre det over SÅ mange omgange :o(

    Tumle - jamen, når du har afbleget det 1-2 gange, så er det vel HELT gult/orange?

    Når jeg har prøvet nemlig, så har jeg afbleget det, og så farvet det, men det er stadig pisgult (undskyld sproget).. :o(

    Og vil jo ikke rende rundt med det hår udendørs :o/


  • #8   4. feb 2009 jamen frisørskolen kan ikke gøre det af en omgang, det tvivler jeg på..
    Problemet er at det gule ikke er til at få ud, bare sådan lige.. og tror ikke en normalt favning kan gøre det :o/


  • #9   4. feb 2009 påske .. Pssss! - niks du smiley


  • #10   4. feb 2009 det var billigere at få lavet striber at et par gange end at få trukket farve ud for jeg har lidt mørkt hår og det skulle ha 3-4 afrensninger og så farves bagefter bare for at kunne få det helt rødt.. fik lige ordnet hår igår, og sys du skal ringe lidt rundt for der er mega forskel på priserne


  • #11   4. feb 2009 mini men det er sådan jeg gør det

  • #12   4. feb 2009 Louise - synes du så ikke lige hun skal komme herhjem ? smiley haha..

    Lene - jamen hvis man ikke kan få det gjort når det er hjemmefarvninger, så er det jo ligemeget smiley


    Tumle - okay..


  • #13   4. feb 2009 min veninde afblegede sit hår for et par uger siden og da jeg besøgte hende havde det godt nok gult skær da. Hun sagde at hun havde fået sådan noget med til at vaske håret i der trak det gule ud, men troede ikke helt på det. I hvertfald ikke at det kunne tage alt det gule der, for ved hvor besværligt sådan noget pisgult hår er. Det hænger bare ved som pesten.

    jeg kom en uge efter igen og der var det godt nok ude alligvel.. Så det virker fint


Kommentér på:
Frisør spørgsmål ...

Annonce