686 visninger
|
Oprettet:
tror han vil fri :) {{forumTopicSubject}}
ja som emnet lyder så tror jeg herren vil fri til mig inten på min fødselsdag eller den. 09/09-09 han kommer hele tiden med indirekte beskeder omkring det nemlig, og han glemmer at jeg er rigtig god til at læse mellen linjerne, og så overhørte jeg en tlf. samtale den anden morgen hvor han troede jeg stadig sov, der snakkede han med en hvor han sagde jo den 09/09-09 hvis hun ikk føder den dag så tror jeg at jeg gør det
tror i det er mig der er helt hen i vejret eller ville i andre ikk også tolke det sådan?
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 96 Svar: 850
Og jo, det lyder lidt lusket
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Øv nu er jeg helt spændt på svaret, der er bare så lang tid til hihi
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 47 Svar: 331
men men nu må du ikke blive skuffet hvis det ikke er det...
maj 2008
hehe
http://www.baboom.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=103425
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 96 Svar: 850
maj 2008
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Lad være med at lege detektiv og begynd og rod rundt i ting som skabe og hans pengepung osv for at finde beviser.
-Det gjorde jeg nemlig, og efter lang tids roden og søgen fordi jeg var mega nysgerrig fandt jeg to guldringe i en af hans tasker. Det var fedt da han friede og stod der i jakkesæt osv. følte mig bare dum og åndsvag ved at stå og spille at jeg ikke vidste noget -og ikke havde set dem. Det var bare ikke samme overraskelse, fordi jeg var et fjols.
-eller jo for okay havde ikke regnet med den måde han friede på men vidste jo godt han ville gøre det og havde set dem allerede, så havde dårlig smag i munden da han sad der med æsken og så spændt ud til hvad jeg ville sige til dem og se mit ansigtsudtryk -men jeg vidste jo hvordan de så ud, men skulle se oprigtigt overrasket ud. var jeg også men ikke på den der "ååh hvor er de flotte sådan hade jeg ikke regnet med de så ud!!" -for vidste det jo -og de var smadder flotte.
måtte indrømme overfor ham at jeg allerede havde opdaget dem og set dem. Det ændrede heldigvis intet og han blev ikke sur.
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
nej det er ikk ham hehe med mindre han har lavet en falsk profil og det tror jeg nu ikk om ham
nej vil ikk rode rundt i det hele for at finde beviser, vil gerne ha noget der er ''hemmeligt''
og hvis det ikk er det at han vil fri så bliver jeg ikk skuffet, for hva han end har i tankerne så ved jeg det er noget jeg blir lykkelig over, men ka ikk se hva han ellers sku ha af planer, ikk med de små indirekte beskeder der kommer hele tiden.. men nu må vi se.
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 13 Svar: 418
Vi blev så i stedet gift dagen inden fødselsdagen..:-)
Held og lykke med det:-)
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 154 Svar: 1.216
hvor bor i henne nu? jeg vil ik giftes. jeg har desværre fået et dårligt indtryk at man bliver gift og så skal man skilles nogle år efter og der blir ballade over det. det vil jeg helst ik have sker. der er heller ik nogen der siger det vil ske. men vi er forlovet og det har jeg det fint med. hehe
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
jeg mener at når man for børn sammen det er stort set det samme som at blive gift, for når man for børn sammen er man jo bundet til hinanden i mindst 18 år. men også mere for når ens børn for børn, så bliver både mormor og morfar eller farmor og farfar og inviteret til fødselsdage dåb osv. så sådan er man jo også bundet til hinanden.. foreskellen er bare at når man bliver gift er begge parter også stillet bedere hvis der nu sku ske den ene part noget, og man ikk har fået lavet testamente, for hvor mange under de 40-50 år tænker over at man faktisk ka dø af andet end alderdom?
jeg sys det er fint nok hvis man ikk vil giftes, det har jeg faktisk altid selv sagt jeg ikk ville, men efter jeg har fundet Michael har jeg skiftet helt mening, jeg mener han er min sjæleven, og vi er bestemt for hinanden, det lyder måske sukker sødt og måske lidt naivt i nogles øre men sådan har jeg det, jeg har aldrig følt mig så tæt til nogen anden før som jeg gør med ham og det er bare dejligt.. jeg er stadig som nyforelsket når jeg ser ham og snakker om ham
jan 2009
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
Hmm Kristina - at være forlovet er noget man gør fordi man skal giftes..
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 154 Svar: 1.216
tror han vil fri :)