{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  børnepenge fra faren
  • #1   9. feb 2009 han skal give børnepenge. det han køber selv, kan han bare lade være med. det er noget med han skal betale lidt over 1000kr hver mdr. og gør han det ik, kan du bare søge dem via a kommunen så kommer han bare til at betale kommunen dem..

  • #2   9. feb 2009 Jah har jeg godt nok tænk, han har haft vores søn en del i min graviditet fordi jeg har været en del på sygehuset og været syg og nu mener han altså ikke han skal betale børnepenge mere.. haha.. mænd er simpelhen for underlige :).

    og han har fået afvide på amtet EN gang at fordi han selv køber tøj til vores dreng har jeg ik "krav" på at sende noget med, at det er det eneste han kunne fratage sig at skulle købe, legetøj osv osv skal han jo selv stå for, og i det vores dreng hverken bruger sut el noget mere så er det jo ikke en udgift. men puhha han har det godt nok hårdt..


  • #3   9. feb 2009 ved jeg godt .. men han kan jo trække en del fra i skat.. så det er jo ikke så slemt. men han er simpelhen "sur" over han skal betale fordi han i en periode har haft vores søn mere end han plejer.

  • #4   9. feb 2009 typisk mænd"drenge røve" de kan bare ikke finde ud af at tage ansvar for egne handlinger. Og bagefter står de og skaber sig værre end børnehave børn.

  • #5   9. feb 2009 Jah nemlig, renate, men det værste han har i ca 2 år betalt uden at klage til mig over det og nu ser det nok sort ud med økonomien hos dem.

  • #6   9. feb 2009 Lige meget hvor sort hans økonomi ser ud, så skal han da bare fortsætte med at slippe pengene. Hvad skal vi enlige mødre sige? OK, i denne måned har vi ikke mange penge så vi lader bare være med at købe bleer eller mad? Man har et ansvar når man har været med til at lave et barn og det må man bare stå ved. Hvis han ikke vil betale lægger kommunen ud og trække så fra hans løn.

Kommentér på:
børnepenge fra faren

Annonce