{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

børnepenge fra faren {{forumTopicSubject}}

Min datters biologiske far bliver ved med at aflyse møder på statsamtet..han er nemlig blevet kaldt til møde fordi han ikke vil godkende sig som faren, jeg ved han kun gøre det for at gøre mig sur, for da jeg gik fra ham sagde han at han ville gøre alt så jeg ik sku få børnepenge af ham..der er gået over 10mdr og det er stadig ik kommet iorden, og han skal først til møde igen til nov, og hvem siger han ik aflyser igen igen..Syntes det er mega træls, for kunne godt havde brugt de børnepenge til noget mere tøj og ting til min datter. Alle børnepengene jeg modtager fra kommunen afbetaler jeg til mine forældre som var så flinke at låne mig til babyudstyr, tøj til den lille og møbler til lejligheden vi flyttede ind i...da jeg intet havde og var nødt til at starte forfra... Tænkte på om man får alle børnepengene fra faren med tilbagevirkekendekraft siden min datter blev født, når det er blevet fastslået...?
Håber i kan hjælpe mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  børnepenge fra faren
  • #1   15. okt 2009 Det er jeg ret overbevidst om at jeg har hørt man gør..
    Får dem med tilbagevirkende kraft altså..Ikke lige et mest uddybende svar, i know, men ved desværre ikke rigtig noget om det..
    Jeg er bare 99,9% sikker på at jeg har hørt dette..
    Pøj pøj..


  • #2   15. okt 2009 jeg har spurgt men det gør de ik...de siger de kan først hjælpe når det er blevet fastslået

  • #3   15. okt 2009 Jeg var selv det samme igennem med min søn.
    og de betalte indtil faderskabet var fastslået, fordi faren nægtede sig faderskabet.
    Da sagen var overstået fik han bare en regning smiley
    Det er stadigvæk kommunen der betaler for faren og så kræver de pengene af ham.



  • #4   15. okt 2009 smiley venter den dejligste dreng<3 38+ M Det har jeg ik fået...snakkede med statsamtet for nogle dage siden og de sagde at man kunne ik få børnepenge før at han var fastslået:-( og det samme har kommunen sagt...men reglerne er sikkert forskellige fra kommune til kommune...

  • #5   15. okt 2009 Kan ihvertfald på ingen måde forestille mig det blir et problem at få pengene med tilbagevirkende kraft, når først faderskabet er fastslået, men egentlig virker det jo fornuftigt nok at de ikke bare punger ud, før de er sikre på hvem de skal løbe efter med regningen.. De kommuner er jo ikke ligefrem kendt for at give ved dørene ;0)

    Hmm, du må undskylde hvis jeg støder dig, men kan jeg ikke få dig til at forklare din profil tekst, når nu du skriver her, at faren ikke vil vedkende sig faderskabet??


  • #6   15. okt 2009 jeg fik nogle penge fra kommunden. og så da faderskabt gik i orden så skal kommunden af dem jeg havde fået af dem, og resten fik jeg på en gang.

  • #7   15. okt 2009 hejsa du skal kunne få børnepengene tilbage , når han blir fastslået skal du sige du vil søge om at få pengene igen fra da hun blev født af og det går igennem men men der noget jeg ikke forstår , du burde få børnepenge nu , så længe i er gang med at få ham ind og i søger om det kan du fra din kommune få børnepenge fra statsamtet det bare faren der kommer til at skylde det forstår jeg ikke de ikke har sagt .. du kan bare gå på kommunen også siger du at du skal have alle parpirer som du kan søge støtte til anfg børn med børnepenge , og far penge osv .. smiley

  • #8   15. okt 2009 jeg syns også det lyder underligt, for da jeg søgte om forhøjet børnepenge spurgte de mig selv om jeg fik penge fra faren og da jeg svarede nej vi kørte faderskabs sag, fik jeg bare et ekstra stykke papir jeg skulle udfylde smiley

  • #9   15. okt 2009 Det er godt nok underligt...tror lige jeg bliver nødt til at undersøge det eeen gang til...Men tak allesammen for jeres svar:-) ha en god aften

  • #10   15. okt 2009 Vi venter Os En Pige - 34+3 :0 )
    Jeg er ik sammen med min datters biologiske far, men hun har en rigtig far som har været der for mig og hende siden jeg var ¨7uger henne...han elsker min datter som om det var hans egen...han kalder hende også for hans datter og vi ser begge ham som faren...det er ham jeg beskriver som far i min profil tekst:-P


Kommentér på:
børnepenge fra faren

Annonce