børnepenge fra faren {{forumTopicSubject}}
Min datters biologiske far bliver ved med at aflyse møder på statsamtet..han er nemlig blevet kaldt til møde fordi han ikke vil godkende sig som faren, jeg ved han kun gøre det for at gøre mig sur, for da jeg gik fra ham sagde han at han ville gøre alt så jeg ik sku få børnepenge af ham..der er gået over 10mdr og det er stadig ik kommet iorden, og han skal først til møde igen til nov, og hvem siger han ik aflyser igen igen..Syntes det er mega træls, for kunne godt havde brugt de børnepenge til noget mere tøj og ting til min datter. Alle børnepengene jeg modtager fra kommunen afbetaler jeg til mine forældre som var så flinke at låne mig til babyudstyr, tøj til den lille og møbler til lejligheden vi flyttede ind i...da jeg intet havde og var nødt til at starte forfra... Tænkte på om man får alle børnepengene fra faren med tilbagevirkekendekraft siden min datter blev født, når det er blevet fastslået...?
Håber i kan hjælpe mig
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 85 Svar: 388
Får dem med tilbagevirkende kraft altså..Ikke lige et mest uddybende svar, i know, men ved desværre ikke rigtig noget om det..
Jeg er bare 99,9% sikker på at jeg har hørt dette..
Pøj pøj..
jun 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 98 Svar: 463
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 21 Svar: 455
og de betalte indtil faderskabet var fastslået, fordi faren nægtede sig faderskabet.
Da sagen var overstået fik han bare en regning
Det er stadigvæk kommunen der betaler for faren og så kræver de pengene af ham.
jun 2008
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 85 Svar: 388
Hmm, du må undskylde hvis jeg støder dig, men kan jeg ikke få dig til at forklare din profil tekst, når nu du skriver her, at faren ikke vil vedkende sig faderskabet??
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 51 Svar: 274
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 42 Svar: 457
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 21 Svar: 455
jun 2008
jun 2008
Jeg er ik sammen med min datters biologiske far, men hun har en rigtig far som har været der for mig og hende siden jeg var ¨7uger henne...han elsker min datter som om det var hans egen...han kalder hende også for hans datter og vi ser begge ham som faren...det er ham jeg beskriver som far i min profil tekst:-P
børnepenge fra faren