{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Må bare ud med det.. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved ik hvor jeg ellers skal komme ud med mine frustrationer..De hober sig bare op i mig :S
Jeg føler mig ensom tiltrods for at kæresten og jeg bor sammen.. Har 3 katte og har en masse veninder.. Alligevel er det åbenbart ikke nok for mig..
Jeg synes kun jeg "lever" når jeg er på arbejde.. Der har jeg det super fedt og bliver rost så meget og det er bare fantastisk..

Kæresten og jeg købte et akvarie fordi ham og drengene ville give kattene nogle akvariefisk og spise.. Men da vi stod og havde fundet fiskene fik vi alligevel ondt af dem og købte et akvarie.. Fair nok.. Men så er det kun mig der skal sørge for at det åndsvage vand bliver skiftet samt fiskene får mad.. Har jeg glemt det en morgen fordi jeg har travlt får jeg en mindre skideballe når jeg kommer hjem over hvorfor de nu ik har fået mad og de skal også have mad lissom kattene.. Jamen hallo det er sku ik kun mine fisk.. det var en fælles beslutning..

Når drengene er her er det yderst sjælen de lige kan tag opvasken hvor imod at når mine veninder er her så spørger de altid om vi ik lige skal tag min opvask fordi den er stor..

Jeg er træt af at det kun handler om fest og stoffer og drengene.. Da jeg sagde til ham at jeg savnede at det var ham og mig og jeg synes at han ser for meget til drengene var svaret bare: du skal ik bede mig om at vælge..

Jeg har lyst til bare at opgive og skride.. Men hvorhen? Har ingen jeg kan tag til, har ik råd til at bo nogen steder pga jeg har en mega gæld..

Det værste er bare at det aldrig har været sådan.. Vi har altid haft det fedt sammen og kunne snakke om tingene.. Synes bare ik det funker lige for tiden.. Vi skulle have fejret vores 4 års dag på lørdag og har lyst til at sige at det gider jeg ik.. Og hvorfor? Jo fordi at han skal til føsdag på fredag.. Jeg ved godt hva det indebærer selvom han siger at han nok skal have i baghovedet at vi skal fejre vores.. Men har bare ik lyst.. Synes bare der er stor krise i min krop.. Der er mere end det jeg skriver.. Jeg magter bare ik mere smiley

Skulle bare lige have luft smiley
Mini jeg ser helst at du ik siger det her videre til nogen overhovedet.. det ryger lige direkte til ham!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må bare ud med det..
  • #1   11. feb 2009 det lyder godt nok rigtig æv hos jer... sys han lyder meget egoistisk...¨Svært at gi råd i sådan et tråd. har du prøvet at snakke med ham om det?

• #2   11. feb 2009 Kender godt følelsen af at havde fået for meget, manden og jeg har lige været inde i sådan en periode hvor det også var ved at slutte. Alt blev for meget for os begge 2, og vi var begge på randen til at give op. Heldigvis fik vi ordnet tingene, og har det nu fint igen.

Så det håber jeg da virkelig også sker for dig(jer).

Det lyder som om du trænger til en at snakke med om tingene, en som du virkelig kan stole på.

Har du ikke en veninde du kan være lidt hos, eller snakke med om sådanne ting?

Sender dig en masse trøste tanker, og krammer...

• #3   11. feb 2009 Det værste er jo at jeg elsker ham og så en dejlig fremtid med ham men det gør jeg ik lige nu.. Det kommer forhåbentligt igen

Hmm mht veninder har jeg nogen.. Men jeg åbner mig ik helt for nogen mere.. Jeg har svært ved at stole 100 på nogen da jeg har været meget igennem og mistet rigtig mange veninder.. Så der er ingen der kender mig 100 den dag idag..

• #4   11. feb 2009 sys du ska prøve at snakke med ham om det, og frtæl hvornår du har det...

• #5   11. feb 2009 åh det lyder ikke rart, jeg ved ikke hvad jeg kan sige for at gøre det bedre for dig. men har du evt. snakket med din fyr om det, fortalt hvad du føler og tænker og at du er bange for at det går ud over jeres forhold? det kan måske få ham til at åbne op og snakke med dig og måske kan det løse jeres problemer. hvis det evt er svært for dig at sige det ansigt til ansigt så skriv evt. et brev til ham omkring det. det kan ofte være lettere at skrive end at sige det direkte da man så kan overveje ordene meget nøje og slette og tilføje til man føler det er det helt rigtige der står... held og lykke med det hele håber du snart får det bedre og i finder en løsning der hjælper jer over dette dumme punkt.

• #6   11. feb 2009 Okay, det kan jeg godt nikke genkende til, så er det måske derfor du føler dig lidt ensom.

Syntes da bestemt heller ikke du skal gå fra ham, i skal bare have fundet en løsning på problemet inden det går helt galt. Kan i snakke sammen om det? Eller vil han ikke snakke om problemerne? For syntes du skal sige til ham at du virkelig har brug for at få snakket om det, og du er ved at knække helt.

• #7   11. feb 2009 Undskyld jeg stod af da du skrev at I ville købe nogle fisk og fodre jeres katte med....

Er der børn involveret?

• #8   11. feb 2009 Jane: sorry.. Det er fordi at jeg skal gøre tingene når jeg alligevel "går" hjemme.. Jeg har ik altid weekend når det er weekend da jeg har meget skiftende arbejdstider..

Nope ingen børn

• #9   11. feb 2009 Mia pigen - jeg forstår godt hvordan du har det - og så nu lige at du havde sagt jeg ikke måtte sige det - bare rolig.. skal nok holde tæt ! - det LOVER JEG dig !

Har du brug for at komme lidt væk ?
    For som du ved er jannik taget afsted de næste 5 dage, du er velkommen til at komme her og sove og snakke, fjante og hygge hvis du har lyst..

Jeg har jo set det med mine egne øjne hvordan forholdet hos jer går.. en del op og nedture - som jannik og jeg..
    Og jeg forstår dig, forstår godt dine frustrationer...
    Synes i skal skille jer af med de fisk - der er flere og flere ting du skal holde øje med synes jeg, og det er ikke fair..
    enten må han gøre lidt og sørge for fiskene 100% så tager du kattene - eller også må i skille jer af med dem synes jeg.. - det er ikke fair overfor dig !

Ang. den opvask, - ja .. den er til tider slem, og det er klart ! Der er jo hele tiden nogen hos jer - grundet din kæreste (vil ikke sige navn hvis ikke du vil have det) og de tager jo aldrig den opvask..
    Skal jeg komme og hjælpe med den ?

Du må sige til...

Jeg ved godt jeg ikke altid har været der for dig, - som jeg burde..
    det beklager jeg.. Men står klar når du siger til - det skal du vide..!

KNUS!

• #10   11. feb 2009 mini: mange tak.. Den er ik slem nu.. Han tog heldigvis det meste igår efter jeg havde haft en virkelig skod dag og det fik han også ros for.. Jeg har snakket lidt med ham her til aften og prøver imorgen at skrive det hele ned så han kan forstå hvordan jeg har det.. Og så håber jeg at det bliver bedre..

• #11   11. feb 2009 Dejligt at høre..
    Synes det er rigtig godt i fik snakket om det..
    håber han kunne forstå det og selv se det fra din side af .. :o)

• #12   11. feb 2009 Jeg kender godt det at have en kæreste der er en rigtig drengerøv, og drikker sig fuld md drengene hver weekend (dog står jeg helt af med det med stoffer, det rør min kæreste overhovedet ikke ved, heller ikke hans venner, hvor gammel er din kæreste og hans venner lige???), og det bliver jeg selvfølgelig sur over, men min kæreste er så meget opmærksom på at vi i hverdagen hygger sammen, laver mad sammen eller bare ligger og nusser og putter i hverdagen... Og hvis vi har aftalt at vi skal lave noget sammen dagen efter en druktur så gør han det, også selvom han har tømmermænd!
    Er det ikke lidt det du mangler? At han er opmærksom på dig og dine behov, selvom han tager til fester og er sammen med vennerne? At han er opmærksom på at gøre hverdagen lettere for dig, når han ikke er sammen med vennerne? Det synes jeg at jeg kan fornemme ud fra dít indlæg... for så tror jeg atdu skal fortælle ham at du ikke har noget imod at drengene kommer på besøg, så længe han hjælper med at gøre rent dagen efter, så du ikke føler du står med alt alene...

• #13   12. feb 2009 christina: jo det er sådan jeg føler det.. Jeg føler at jeg er mor imellem de her drengerøve der bare skal feste og jeg er nået til det punkt at jeg ik gider at feste mere..

• #14   12. feb 2009 Tumling

havde det osse sådan med min eksmand... altså at jeg hele tiden følte mig ensom selvom han var der og alt muligt... følte at det var som skulle gøre alting og det kun handlede om ham hele tiden... vi snakkede om det utallige gange og prøvede osse at skrive hvordan jeg havde det... hver gang lovede han at det nok skulle blive bedre...

men det var ligesom om at han havde glemt alt om det 5 minutter efter... da jeg så blev gravid, troede jeg ligesom at han ville tage mere hensyn til mig og være mere forstående... men nej det hele handlede stadig om ham...

så det endte med at jeg flyttede fra ham.... bagefter hørte jeg fra andre at han havde sagt at jeg aldrig havde ladet ham vide at jeg ikke var glad og lykkelig og at jeg ikke havde givet ham nogen som helst form for advarsel eller noget... selvom jeg ugen før jeg flyttede faktisk havde sagt til ham at jeg ikke kunne klare mere og ikke havde lyst til at være sammen med ham mere... jeg bestemte mig der for at gi ham en chance til... men allerede samme aften var det tydeligt at han bare ikke havde fattet det...

Kommentér på:
Må bare ud med det..

Annonce