21. jun 2009 Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 123 Svar: 832
Må ud med det her... {{forumTopicSubject}}
Øhm ja, det virker nok lidt mærkelig, men ska lige ha det luftet..
Jeg var på facebook og fandt tilfædigvis en gruppe der hed "til minde om XXXXX XXXX" navnet er min eks.
Han er ik bare min eks, men min første kæreste, vi var hinandens første kys, vi havde et on/off forhold gennem folkeskolen og selvom kontakten ikk var stabil så vidste vi at vi begge var noget helt specielt for hinanden og vi betød meget for hinanden.
Blev lidt nysgerrig og tænkte at han ku da umuligt være gået bort, men fandt så hans dødsannonce og at han var gået bort i maj måned i år ='( Brød sammen og min kæreste kom hen og trøstede mig, jeg er stadig knust og ka slet slet ik forstå det ='(
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 213
Et lille råd kunne være: Find ud af hvor han ligger, og få sagt farvel, det kan lette tilværelsen lidt. Håber du er hurtigt ovenpå igen.
cyberkram.
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Emner: 77 Svar: 623
Det følelse kender jeg ALT for godt.. Jeg har været kæreste med en engang som betød rigtig meget for mig.. Men jeg blev nødt til at gå fra ham da han ikke var sund for mig at være sammen med (han truede med selvmord i tide og utide og havde brug for hjælp som jeg ikke kunne give ham) Da jeg fandt min nuværende kæreste blev mig og ham min x så uvenner og han sagde en masse grimme ting... Da der så var gået halvandet års tid prøvede jeg så at finde ham på face for at høre om han var kølet af og hvordan det gik ham, men da jeg søgte på hans navn kom der en side op som hed R.I.P ***** ****... Og jeg er ret sikker på at det var nøjagtid samme følelse som dig jeg fik jeg har det så skidt med det.. og kontaktede hans far som fortalte at han havde begået selvmord Jeg får stadig en helt tom fornemmelse indeni når jeg ser den minde side for mig, som dukkede op da jeg søgte på hans navn...
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Emner: 77 Svar: 623
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 123 Svar: 832
Min eks kommer fra samme by som mig og ud fra hans dødsannonce ka jeg se han nok ligger her i byen, og nu vil jeg bare så gerne op og finde ham og læg en blomst..
Vi er os 23 og troede godt nok ik på at han ku være gået bort, men desværre. Fik lige fat i en veninde, hun har så vidst det i lææænge og fortalte det var noget med hans hjerte, blev endnu mere ked af at hun så ik har fortalt mig det =/
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 123 Svar: 832
Ik lige den fedeste måde at opdage det på må jeg sige ='(
Må ud med det her...