{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

øv de skide sælger {{forumTopicSubject}}

ja nu har der lige ringet en fra mam magasinet eller havd hulen det hed.. de kunne se jeg skulle til at være mor...
hmm er man overhovedet ikke annonym mere? det eneste jeg ahr oplyst jeg skal være mor er da jeg skulle have den babypakke ved babysam ellers har jeg ikke oplyst det nogen steder og mit nummer og adresse er hemmeligt, forstår ikke hvor de kan finde mig, de er ikke de første der har ringet.. andre der har prøvet det?
Gider ikke deres blade har sagt jeg ikke får læst det og det ville være spild af penge så siger han at det aldrig er spild af penge, øh jo hvis de bare ligger og samler støv, hader de bliver ved med at presse en... jeg smækkede faktisk på til sidst...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv de skide sælger
  • #1   11. feb 2009 Når du bestiller babyboxen fra babysam gir du dem lov til at ringe til dig.. Det står med småt.. smiley

• #2   11. feb 2009 aha hehhehe det med småt havde jeg sku ikk lige læst.. suk, det er da irriterende.. sidste gang jeg ventede min datter ringede de fra babyfalck og et andet stedfra ogsåp hehe

• #3   11. feb 2009 Jeg har oss haft dem fra vores børn hængende i røret... Flere gange.. TIl sidst snerrede jeg vildt af sælgeren og sagde at nu havde de fan** haft ringet til mig en milliard gange efterhånden og jeg gad sku ikk ha deres lorte blad.. De har ikk ringet siden.. smiley

• #4   11. feb 2009 hahha det er bare det man skal sige til dem heheheh jeg gider heller ikke deres blad.. gider ikke lokkes med gaver for at købe det.. kunnne få en mambog (ang noget med mad mener jeg) til en værdig af 150kr ude i butikkerne jamen hvis jeg vil have den bog er det billigere at gå ud og købe den end at blive medlem i et helt år for 350kr.

• #5   11. feb 2009 Jeg blev medlem senere, og fik 3 blade for 99,- + den kogebog... Og det var fordi der skulle komme nogle artikler om mad osv... Så dem ville jeg gerne ha.. Og så er det jo billigere at få 3 blade for 99,- end at gå ned og købe 2 i butikkerne..

• #6   11. feb 2009 Jeg er også blevet ringet op flere gange... Så nu tager jeg ikke min telefon mere hvis det er hemmeligt nummer efter kl 18... Jeg gider nemlig heller ikk de åndssvage sælgere.. =)

• #7   11. feb 2009 malena her ville han sælge mig et helt år

• #8   11. feb 2009 nej de ringer fanme altid med hemmeligt nummer pisse irriterende...

• #9   11. feb 2009 jeg blev også ringet op men også med 3 blade for 99 ,- + kogebogen MAM som jeg faktisk har brugt rigtig meget. jeg har nu været glad for bladet men vil snart sige det op da Anton snart er så gammel at jeg ikke rigtigt gider fødsel og babyudstyr mere.

• #10   11. feb 2009 ej jeg gider slet ikke som 2 gangs mor har ligesom været det hele igennem og ved hvad jeg skal denne gang ang små børn (sådan da)

• #11   11. feb 2009 Jeg blev også tilbudt det der babyfalck.. De ringede faktisk til min fars nummer, og hvordan delen det hænger sammen, forstår jeg virkelig ikke.. Han fortalte og fortalte, og til sidst sagde jeg at jeg ville tænke over det.. Så spørger han om jeg syntes det lød helt hen i vejret, og så sagde jeg ja.. Så blev han fornærmet og sagde at så var der ingen grund til og bruge mere tid på det.. Hehe..

• #12   11. feb 2009 tja.... Anton er mit barn nr 4. men jeg syntes nu alligevel ikke jeg ved alt - og kan da også lade mig inspirere af andre både m.h.t mad og andre tips og ideer

• #13   11. feb 2009 Jeg er også blevet ringet op.. blev spurgt om jeg vil prøve det der blad, sagde ja, og venter stadig på det XD

• #14   11. feb 2009 Jeps jeg blev både ringet op af en sælger fra bladet som dig som var meget ivrig efter at give mig et meget godt tilbud jeg kun kunne få gennem hende, jeg er også blevet ringet op at Falck som direkte sagde de kunne se jeg havde fået en babypakke fra babysam og ville sælge mig et førstehjælpskursus for småbørn.

• #15   12. feb 2009 Ja jeg er også blevet ringet op flere gange nu og sidste gang sagde jeg direkte at nu gad jeg ikke mere for det var altså længe siden.

Og de kan sjovt nok altid se "hvornår man er blevet mor" men det passer da bare aldrig en hat. Sidst spurgte han hvor gammel den lille var efterhånden og sagde den stadig lå i maven. og sådan har det været hver gang -og så skulle jeg jo være mor om et par uger hvor jeg bare havde en flere måneder tilbage.

Men det der babyfalck er det godt eller? synes bare det er mega dýrt og han plager en helvedes meget, så han slet ikke lyder som en falck mand men som en dum sælger. Sagde at jeg ikke lige ville sige ja til sådan noget dyrt noget så jeg ville lige tale med kæresten om det først og han var ikke hjemme lige nu. Jeg sagde det til ham 10 gange for han fattede det ikke, han pressede og pressede og sagde "aah du behøves jo ikke tale med ham, det er jo godt og hvis han ikke vil være med alligevel så" bla bla.. -ikke særligt skræddersyede ting. han kunne helelr ikke sige mig hvilke tider det foregik, så han ville have mig til at sige ja på mandens vegne og hvis det ramelr sammen med hans arbejdstider var det bare ærgeligt så skulle vi betale en hulens masse.

ej blev bare så gal over at han pressede SÅ voldsomt. ikke engang kun et par gange men virkelig blev ved selvom jeg sagde nej og at jeg skulel tale med kælresten -han ville bare ikke acceptere det, som om han så vidste at det blev et nej. Så han ville ringe dagen efter igen.

-lige siden har jeg ikke taget den når det var hemmeligt nummer for han ringer også klokken halv ti om aftenen, og hvis det så er ham om dagen også så vil jeg ikke tage den.

• #16   12. feb 2009 jeg har været medlem af babyfalck, jeg har ikke rigtigt brugt det så har meldt det fra igen efter 2års tid...

• #17   12. feb 2009 synes alle ringe folk der vil sælge dvd , børger blade osv..

• #18   12. feb 2009 Når nu min kæreste har bil hos falck, bliver det der baby noget så billigere?

• #19   12. feb 2009 det vil jeg tro tanja, for da jeg meldte mig ind i baby falck fik jeg det billigt og jeg kunne melde bilen ind og få rabat..

• #20   12. feb 2009 Tanja - Nej, det blir ikk billigere af at i har bilen der.. Det blir først billigere når man har 3 abonnementer hos dem...

• #21   12. feb 2009 Okay smiley

Kommentér på:
øv de skide sælger

Annonce