{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

øv familie problemer {{forumTopicSubject}}

min forældre er skildt og vi er vokset op hos min mor men ser også min far.
Da min mor døde i 04, følte min moster at hun måtte gøre ekstra for at holde kontakt til mig og min bror. men vi havde aldrig haft et særlig tæt forhold til hende, så det føltes så underligt. Nu er det så sådan at min mors side af familien er meget stift og vi synes ikke det er særlig hyggeligt at se dem. men vi gør det jo ofte for at være flinke og jeg synes ærlig talt der ganske ofte er familietamtam..
nu er min moster og min bror så blevet uvenner fordi han har brændt dem af til en familiefødselsdag for nogle md siden. Hun blev skide sur og sagde hun ikke ville invitere ham mer og jeg vidste at det faktisk bare ville gøre ham glad/lettet at slippe for alle de opkald.
Nu har hun så igen arrangeret en stor familie dag og havde så alligevel ringet til ham for at invitere ham. men så kunne hun åbenbart ikke dy sig for at prædke og sige at han skulle tage sig sammen og se at blive voksen (er 28) og han blev tosset og sagde at det gad han sgu ikke høre på... så nu er de rigtig uvenner.
Hun kan ikke rigtig finde ud af at holde mig udenfor og har før sagt grimme ting om ham til mig og har nu skrevet mail om at de er blevet uvenner.. han har lige ringet for at sige hej og der kom vi self ind på det..

jeg gider det bare ikke.. kan ikke tage at jeg skal blandes ind det. Jeg har haft sagt nej en enkelt gang til at deltage i hendes arrangementer og der blevet hun også sur og ubehagelig og det endte med at hun fik sin vilje.

Denne gang har jeg så sagt ja til at komme. men har ikke voldsomt lyst til det. For alle de andre fam medlemmer kender jeg ikke særlig godt og samtalerne er sådan noget som " nå går det godt på jobbet?" det er noget helt andet i min fars familie..

nå jeg måtte lige ud med det.. suk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv familie problemer
  • #1   28. mar 2009 puha ved ikke lige hvad jeg skal skrive.. andet end jeg godt kan forstå det fra din side af.. men man er jo nogen gange nød til at tage med selvom man ikke ligefrem har lyst.

• #2   28. mar 2009 jeg har det bare sådan at hvis jeg blir inviteret til noget jeg bare ik rigtig har lyst til, så siger jeg nej tak.. at de blir sure, det må de sku ligge og rode med.. der er jeg godt nok kold i måsen.. smil

man må ligesom acceptere et nej..

snakker heller ik voldsomt meget med min fars side a familien, men vi blir heller ik inviteret til noget a deres tamtam og derfor blir de heller ik inviteret til vores tamtam. smil

Kommentér på:
øv familie problemer

Annonce