Syg af bekymring (ikke baby) {{forumTopicSubject}}
Jeg havde bare lige brug for at komme af med det..
Sidder og stortuder..
Min kæreste er i polen med hans familie, de har en ven som er tandlæge som skulle operere 3 vidsomdtænder ud.. Og han skulle i fuld narkose..
Det er gået godt nok selve operationen, dog var den åbenbart sværrere end først antaget, så det har taget omkring 3 timer at få dem fjernet..
Han har så fået nogle piller, bedøvende piller så hans synke funktion osv virker, så ikke han bliver kvalt..
Han er "delvis vågen".. han kan selvf. næsten ikke snakke..
men han halllucinere , ser farver, væsner og snakker bare i tåger..
han sagde at han ville snakke med mig da han vågnede.. så hans mor ringede mig op - forklarede kort det hele, og gav så min kæreste røret - jeg forstod ikke så meget af hvad han sagde.. han er jo høj af det middel.. men .. jeg begyndte bare at tude helt vildt da vi lagde på..
Jeg kan ikke lide det.. kan ikke lide at han ikke aner noget som helst, ser ting der ikke er der, snakker i tåger.. osv..
er så bekymret..
De tog afsted til polen i går, og lige siden har jeg kastet op med mellemrum.. har en mavesmerte jeg ikke kan beskrive.. er så nervøs.. vil bare have ham hjem .. :o(
Han forældre prøver selvf. at berolige mig.. (moren er læge) men .. det hjælper ikke.. :o(
Skulle bare lige ud med det.. er så bange :o(
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 164
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
mar 2008
kan bare ikke lide det. . han startede samtalen normalt .. han sagde "hej skat!" . Men .. derefter gik det bare i tåge.. han vrøvlede, mumlede, sagde ting som ikke hang sammen .. det var så ubehageligt at høre..
mar 2008
måske er han mere frisk senere sagde hans mor noget om hvor lang tid det ville vare med at vågne ordenligt op og være klar i hovedet igen?
mar 2008
de regner med at han er nogenlunde frisk i hovedet i morgen.. så de ringer til mig i morgen tidlig og fortæller hvordan det er gået natten over osv. - og hvis han kan, så må jeg snakke med ham i morgen.. (det nytter ikke så meget nu når han ikke forstår nogle ting jo.)
mar 2008
mar 2008
Og ja, er også altid bekymret hvis han er forsinket og ikke har givet lyd.. er lidt pylret.. elsker ham jo enormt højt..
Christina - vi har en hund - og hun skulle jo passes, og så renovere jeg lejlighed imens.. - bare ikke så nemt når man konstant skal kaste op.. :o/
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
mar 2008
tralst man skal kaste på hele tiden..... håber du får sovet noget i nat..
mar 2008
Christina er 30+5uger henne * - nej det kan ikke være morfin, for så havde min svigermor bare sagt det i stedet for .. det ved jeg jo hvad er.. men hun sagde at uanset om hun sagde navnet på pillerne, ville det ikke hjælpe mig, for jeg ville overhovedet ikke kunne gensige det eller skrive det.. det er jo latinsk.. Men hun forklarede mig bare hvad de piller gjorde, osv. HUn er rigtig god til at forklare mig tingene ..
mar 2008
ja jeg glæder mig bare til i morgen, bare at snakke med ham normalt, og høre hvordan han har det.. og kan slet ikke vente til søndag når han kommer hjem .
mar 2008
godt jeg har min vuffer så jeg har en at kramme..
Han har 5 personer om sig.. så det skal nok gå. .
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Der sker absolut intet ved det, han er bare ret dopet men det går over igen. Havde der været nogen fare havde hans mor også reageret og slået alarm hvis der bare havde været det mindste -hun er jo læge og det er hendes søn så der havde hun nok reageret hurtigere hvis hun mente at dte var uforsvarligt.
min eks blev også godt dopet da han skulle have to visdomstænder revet ud fordi han ikke kunne lukke munden helt mere pga. dem og så havde han ekstremt ondt. Han skulle også bare ligge så blev han sig selv igen, selvom han havde smerter i lang tid.
Forstår godt at det er ubehageligt men der sker ikke noget, bare tænk på at det er en bivirkning ved pillerne -så han ikke mærker smerterne og er lidt mere ligeglad med dem. Han skal nok blive sig selv igen når "rusen" fortager sig. Det lover jeg dig.
Snøvle og snakke uklart vil han gøre i lang tid, fordi han netop har fået dem revet ud så det er lidt besværet at tale og spise.
Så bare glæd dig til det hele er overstået. Håber du er ok
Syg af bekymring (ikke baby)